לאונרדו דיקפריו הוא אחד הכוכבים העשירים והמבוססים ביותר בעולם, כשרק בשבוע שעבר חגג השחקן את יום הולדתו ה-49 במסיבה ראוותנית בבוורלי הילס עם רשימת כוכבים מפילת לסטות, בתוכה היו קים קרדשיאן, ביונסה וג'יי זי, סלמה הייק, סנופ דוג ועוד רבים וטובים. לכן כש-TMI שמעו את הידיעה הבאה, הם מודים שהרימו גבה על הווידוי המפתיע של הכוכב. 

לאונרדו דיקפריו (צילום: Jerod Harris/Getty images)
לאונרדו דיקפריו (צילום: Jerod Harris/Getty images)

בריאיון שערך דיקפריו עם "E news", סיפר הכוכב ההוליוודי שהוא חייב תודות רבות לשחקנית שרון סטון שהצילה אותו מספר פעמים בחייו, אולם מקרה אחד מכל אותם הפעמים סיקרן את כל מדורי הבידור ונחשף באותו ריאיון. בשנת 1995 שיחקו יחד דיקפריו וסטון בסרט "המתים והחיים", אולם השחקן שהיום מוכר בכל בית בעולם, היה אדם די אלמוני באותו זמן והאולפנים שהפיקו את הסרט שקלו לוותר עליו.

סטון, שכבר היתה שחקנית מבוססת באותו זמן, זיהתה את הפוטנציאל הגלום בילד הצעיר שעתיד לכבוש את הוליווד והחליטה לשלם לדיקפריו את המשכורת שלו על הסרט מכיסה האישי. בריאיון החדש שנערך עם השחקן, הוא אמר: "אני לא חושב ששלחתי לה על זה מתנת תודה, אבל אני לא יכול להודות לה מספיק. היא מדהימה". 

לאונרדו דיקפריו ושרון סטון בסרט the beauty of living twice (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
לאונרדו דיקפריו ושרון סטון בסרט the beauty of living twice (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

באותו סרט מדובר משנות התשעים, שיחק בקאסט גם השחקן ראסל קרואו. גם לגביו היו שמועות שסטון החליטה לשלם את משכורתו, אולם היא החליטה לשים סוף לשמועות ובפוסט שהעלתה לאינסטגרם כתבה: "כן, שילמתי ללאונרדו דיקפריו את המשכורת. לא, לא שילמתי את המשכורת של ראסל קרואו, אבל כן ביקשתי לדחות את צילומי הסרט בשבועיים כדי שנוכל להביא אותו מאוסטרליה והמפיק הסכים לעיכוב ולכיסוי ההוצאות על העיכוב הזה". 

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Sharon Stone‎‏ (@‏‎sharonstone‎‏)‎‏

שרון סטון עלתה השבוע לכותרות בישראל כשנחשף שהכוכבת נפגשה עם נציגי משפחות החטופים בלוס אנג'לס כדי לשמוע ממקור ראשון על הזוועות שעברו, ואף הבטיחה לדבר עם הצלב האדום באופן אישי על מנת לנסות לסייע. 

שרון סטון  (צילום: צילום מסך טוויטר)
שרון סטון (צילום: צילום מסך טוויטר)