בשנים האחרונות, יותר ויותר כוכבים מדברים בגלוי על הקשיים להפוך להורים ועל ההחלטה ללכת על הליך פונדקאות, בסופו יהפכו להורים מאושרים. בנות משפחת קרדשיאן הפכו לסמל של התהליך בהוליווד, כשקים קרדשיאן חשפה מול מצלמות הריאליטי המשפחתי את הפונדקאות שעברה עם שני ילדיה הקטנים שיקגו וסיילם. בעקבותיה, גם האחות קלואי בחרה להביא את בנה השני לעולם באמצעות פונדקאית ואילו השבוע, חשפה פריס הילטון את ההחלטה לוותר על היריון טבעי בעקבות פוסט טראומה שמלווה אותה ולהיעזר גם היא באם פונדקאית.

בעקבות בדיקה שעשינו ב-TMI, גילינו שאמנם הקרדשיאנ'ס מזוהות מאוד עם התהליך, אולם הן ממש לא היחידות בהוליווד שבחרו להיעזר בפונדקאית על מנת להגשים את החלום ולהקים משפחה.  

הראשונה לחשוף את התהליך מול מצלמות. קים קרדשיאן (צילום: רויטרס)
הראשונה לחשוף את התהליך מול מצלמות. קים קרדשיאן (צילום: רויטרס)

ג'ון לג'נד וכריסי טיגן 
הזמר ג'ון לג'נד ואשתו כריסי טיגן הפתיעו את מדורי הבידור ביוני האחרון, כשהודיעו על התינוק החדש והרביעי שלהם שנולד בהליך פונדקאות, וורן אלכסנדר סטפנס. הבשורה המשמחת הגיעה רק חמישה חודשים לאחר שטיגן ילדה את ביתם אסתי. טיגן עברה בשנת 2020 לידה שקטה וספדה לעובר שלא שרד, לו נתנו הזוג את השם ג'ק: "ג'ק, אני כל כך מצטערת שהרגעים האחרונים שלך בחיים היו עם כל כך הרבה סיבוכים, שלא הצלחנו לתת לך את הבית שאתה צריך בשביל לשרוד. אנחנו נאהב אותך לנצח".

ג'ון לג'נד וכריסי טיגן (צילום:  REUTERS/Andrew Kelly)
ג'ון לג'נד וכריסי טיגן (צילום: REUTERS/Andrew Kelly)

אילון מאסק וגריימס
אחד האנשים העשירים והשנויים ביותר במחלוקת בעולם, אילון מאסק, הביא לעולם לא פחות מ-11 ילדים ממספר נשים שונות. מאסק נוהג לשמור על מסתוריות ועמימות בכל הנוגע לחייהם האישיים של ילדיו אולם, מערכת היחסים שלו עם הזמרת גריימס, תמיד היתה במרכז הכותרות. הזוג הביא לעולם יחד שלושה ילדים כשהבת השניה נולדה בדצמבר 2021 בהליך פונדקאות. השניים שמרו על התהליך בקנאיות מוחלטת, עד שדבר הלידה נודע רק במרץ 2022, כשגריימס התראיינה למגזין Vanity Fair וסיפרה על התהליך וחשפה כי לתינוקת קוראים Exa Dark Sideræl אבל הם קוראים לה Y, שזה שם קז'ואל לחלוטין. 

אילון מאסק וגריימס (צילום: Theo Wargo/Getty Images)
אילון מאסק וגריימס (צילום: Theo Wargo/Getty Images)

ניקול קידמן וקית' אורבן
השחקנית ניקול קידמן ובן זוגה, זמר הקאנטרי קית' אורבן, הביאו לעולם בשנת 2008 את ביתם סאנדיי רוז. בשנת 2011 שיתפה הכוכבת את התקשורת כי השניים הביאו לעולם בת נוספת בשם פיית' מרגרט באמצעות אם פונדקאית. "המשפחה שלנו באמת מבורכת וכל כך אסירת תודה שקיבלה את המתנה של התינוקת פיית' מרגרט", נכתב בהצהרה שהוציא הזוג. קידמן אגב, יאימצה שני ילדים נוספים יחד עם טום קרוז. השניים היו נשואים 11 שנים ונפרדו בשנת 2001.

ניקול קידמן וקית' אורבן (צילום: Jason Kempin/Getty images)
ניקול קידמן וקית' אורבן (צילום: Jason Kempin/Getty images)

שרה ג'סיקה פארקר ומת'יו ברודריק
שרה ג'סיקה פארקר זכתה לתהילת עולה עם תפקידה כקארי בראדשו ב-"סקס והעיר הגדולה", ובשנת 2022 בשיא התהילה, הביאה לעולם את בנה ג'יימס עם בעלה מת'יו ברודריק. שבע שנים לאחר מכן בשנת 2009, חשפה הכוכבת על הליך הפונדקאות שהחליטה לעבור בסופו נולדו התאומות טבית'ה ומריון. פרטי הפונדקאית דלפו לתקשורת ובמהלך ההיריון, האישה ששמה מישל רוס, נרדפה על ידי צלמי פפראצי עד שפארקר חשפה כי היא דאגה לבריאותה ולבריאות העוברות. "פרצו את הטלפון שלה, את המחשב האישי שלה, היו לה איומים עליה והטרדה אמיתית", אמרה הכוכבת בריאיון.

שרה ג'סיקה פארקר ומת'יו ברודריק (צילום: Cindy Ord/Getty images)
שרה ג'סיקה פארקר ומת'יו ברודריק (צילום: Cindy Ord/Getty images)

רבל ווילסון
בחודש נובמבר 2022, השחקנית והקומיקאית רבל ווילסון בת ה-42 הודיעה על הולדת ביתה הבכורה רויס ליליאן. בפוסט שהעלתה לאינסטגרם כתבה:" רציתי במיוחד תודה לפונדקאית המהממת שלי שנשאה אותה וילדה אותה בכזו חן ואכפתיות. תודה שעזרת לי להקים משפחה משלי, זו מתנה מדהימה". ווילסון, שעבר מייקאובר רציני כשהשילה עשרות ק"ג ממשקלה, סיפרה בעבר בפתיחות על הרצון להפוך לאמא ועל הקשיים שבדרך. באחד הריאיונות שנתנה, סיפרה כי נאמר לה על ידי הרופא שלה שהסיכוי שלה ללדת ילדים במשקל גופה הנוכחי ירוד וכי עליה להקפיא ביציות אם תרצה לממש את חזונה להפוך לאמא.

רבל ווילסון (צילום: Arnold Jerocki gettyimages)
רבל ווילסון (צילום: Arnold Jerocki gettyimages)

ניק ג'ונאס ופריאנקה צ'ופרה 
הזמר ניק ג'ונאס ואשתו, השחקנית ומיס עולם לשעבר פריאנקה צ'ופרה, התחתנו בשנת 2018 בטקס הודי מסורתי ומפואר במיוחד. בשנת 2022, הביא הזוג לעולם בת באמצעות אם פונדקאית וכתבו: "אנחנו שמחים לאשר שהבאנו לעולם תינוקת בעזרת אם פונדקאית. אנחנו מבקשים שתכבדו את הפרטיות שלנו בזמן המיוחד הזה שבו אנחנו מתמקדים במשפחה שלנו".

ניק ג'ונאס ופריאנקה צ'ופרה (צילום: Theo Wargo/Getty Images)
ניק ג'ונאס ופריאנקה צ'ופרה (צילום: Theo Wargo/Getty Images)

אלק והילריה בולדווין
השחקן אלק בולדווין זכור בשנים האחרונות בעיקר בעקבות תאונת האקדח שקרתה לו על סט הצילומים, בו ירה בשוגג בצלמת האלינה האצ'ינס, וגרם למותה עם אקדח טעון. אולם מסתבר כי במרץ 2021, השחקן שהיה אז בן 63, קיבל גם בשורות טובות כשהוא ואשתו הילריה הביאו לעולם בת בשם מריה לוסיה באמצעות אם פונדקאית. מעריצים רבים תהו מדוע נעזר הזוג במישהי חיצונית כשהילריה ילדה בעצמה חודשים ספורים לפני כן את בנם אדוארדו פאו לוקאס. מקורבים לזוג הוציאו הוגעה לתקשורת בה אמרו כי "זה לא עניין של אף אחד לגבי זכותה של אישה לבחור איך ומתי היא מרחיבה את משפחתה".

אלק והילריה בולדווין (צילום: Dimitrios Kambouris/Getty Images)
אלק והילריה בולדווין (צילום: Dimitrios Kambouris/Getty Images)