טיילור סוויפט חוותה את השנה המוצלחת ביותר בקריירה שלה עם טור עולמי שהפך לסנסציה, כשהוא עתיד להיות הטור המרוויח בהיסטוריה על פי דיווחים בחו"ל. בנוסף, בשבוע שעבר הוכתרה סוויפט לאישה המשפיעה ביותר בעולם על פי מגזין TIME המוערך. בתוך כל הטירוף, שאלה אחת ריחפה בחודשים האחרונים מעל הכוכבת כשמעריצים רבים תהו באיזה צד היא תומכת במלחמה המתרחשת כרגע בארץ. סוויפט, לעומת כוכבים רבים אחרים, שמרה על דממת אלחוט בכל הנוגע לסוגיה, וזאת למרות שאחד ממאבטחיה הצמודים, הוא ישראלי שהחליט לעזוב אותה באמצע מסע ההופעות וחזר לארץ כדי להילחם בעזה.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎TIME‎‏ (@‏‎time‎‏)‎‏

כעת, נראה שהכוכבת החליטה לתת הצהרה בנושא בדרכה שלה, ואם יש פה סוויפטי'ז בקהל, TMI מתנצלים מראש, אבל אנחנו הולכים לשבור לכם את הלב. ביום שישי האחרון, צולמה הזמרת כשהיא יוצאת ממופע סטנד אפ בניו יורק כשהיא מלווה בחברותיה הטובות סלינה גומז, זואי קרביץ, קארה דלווין ואניה טיילור ג'וי ("גמביט המלכה"). הנשים המוצלחות, שעל פניו נראה כי בסך הכל יצאו לערב בנות שגרתי, הגיעו לערב סטנד אפ של הקומיקאי ראמי יוסף. יוסף, אמריקאי עם שורשים מצריים, רץ עם מופע מצליח שכל הכנסותיו מיועדות לתרומה לתושבי עזה. סוויפט וחברותיה לא הגיבו להשתתפותן במופע, אולם לא סביר כלל שהן לא ידעו לאן הן מגיעות ומה מטרת המופע.

הכוכבת כאמור, נמצאת בשיאו של הטור הגדול בקריירה שלה, כשישראלים ומוסלמים רבים ברחבי העולם רכשו אליו כרטיסים מבעוד מועד, ולכן נדמה שהכוכבת מנסה לנקוט אמצעי זהירות ולא להביע עמדה חד צדדית שתסכן את ההכנסות של המופע הענק שלה. סלינה גומז אגב, נצפתה באותו ערב לראשונה מאז חשפה שהיא בזוגיות עם המפיק והמוזיקאי (היהודי) בני בלנקו, אחד החברים הטובים של האקס המיתולוגי ג'סטין ביבר

סלינה גומז בתמונה ראשונה עם בני בלנקו (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
סלינה גומז בתמונה ראשונה עם בני בלנקו (צילום: צילום מסך אינסטגרם)