הנסיך והנסיכה מוויילס, הלוא הם הנסיך ויליאם והנסיכה קייט מידלטון, שיתפו בסוף השבוע האחרון את תמונת חג המולד המסורתית שלהם למיליוני עוקביהם יחד עם שלושת ילדיהם: הנסיך ג'ורג' בן ה-10, הנסיכה שארלוט בת ה-8 והנסיך לואי בן ה-5. בתמונה המשפחתית, נראית משפחת המלוכה כשכולם מחויכים וייצוגים, תחת הכיתוב: "כרטיס חג המולד שלנו לשנת 2023". אלא שמסתבר שהתמונה הרשמית, עוררה סערה גדולה ברחבי הרשת. 

מתוך עשרות אלפי התגובות על כרטיס חג המולד המלכותי, רובן המכריע הצביע על טעויות פוטושופ מוזרות במיוחד שאיכשהו הצליחו לחמוק מעיניהם של מנהלי הסושיאל האחראים על החשבון של המשפחה. בתמונה המדוברת, נראה הנסיך הקטן לואי כשהוא חסר אצבע ועוקבים נוספים הסבו את תשומת הלב לרגל נוספת שהושתלה בתמונה. "יש רגל בתמונה הזאת, איך הצלם לא שם לב?!" ו – "לנסיך לואי חסרה האצבע השלישית והרגליים שלו נראות מוזר", הן רק דוגמאות קטנות מהטירוף שהתחולל בעמוד האינסטגרם של המשפחה. 

אולם, מעריצים רבים נתנו חוות דעת נוספת על התמונה וטענו כי הנסיך פשוט החזיק את הכיסא עליו הוא נשען בזווית שמסתירה את האצבע וכי לא מדובר בתאונת פוטושופ מביכה. למרות גילו הצעיר, הנסיך לואי עלה בשנה האחרונה לכותרות מספר פעמים כשצולם באירועים רשמיים כשהוא בוכה ועושה פרצופים למצלמה, עד כדי כך שהשתתפותו בהכתרת המלך צ'ארלס השלישי היתה נתונה בספק. רק בסוף השבוע האחרון, עלה הנסיך שוב לכותרות כשהגיע עם שאר משפחתו לחגיגות המוקדמות של חג המולד בכנסיית ווסטמינסטר, שם תועד כשהוא מכבה לאחותו שארלוט את הנר שלה ואף משתעשע עם פסל שהיה במקום לעיני המצלמות. 

הנסיך לואי מוויילס (צילום: REUTERS/Dylan Martinez)
הנסיך לואי מוויילס (צילום: REUTERS/Dylan Martinez)