בשנים האחרונות, יותר ויותר ילדים של סלבס שכבר קיבלו את הכינוי "נפו בייבי'ז" – ילדים של סלבס שהולכים בדרכם של הוריהם, כובשים את מדורי הבידור והופכים לאייטמים מסקרנים בפני עצמם. רק בקיץ האחרון עשתה את זה בלו אייבי, בתם של ג'יי זי וביונסה, שעלתה להופיע עם אמה בטור המצליח שלה ברחבי העולם. מלבדה אפשר למצוא גם את נורת' ווסט שלגמרי קיבלה את האטיטיוד של אמא קים קרדשיאן, ולצערה כנראה גם קצת מהאופי של אבא קניה ווסט. והנה כעת, נראה שילדת הוליווד חדשה בדרך לכבוש את מדורי הבידור, והיא מתוקה במיוחד. 

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎ ‎‏ (@‏‎blueivycr‎‏)‎‏

ביום שלישי האחרון, הגיע השחקן המצליח בראדלי קופר לפרימיירה של סרטו החדש "המאסטרו", כשהוא מלווה בפרטנרית המושלמת לאירוע, בתו בת ה-6 ליאה, אותה הוא לא מרבה לחשוף מול המצלמות כלל. ליאה המתוקה, הגיעה לעולם לאחר זוגיות פוטוגנית במיוחד של השחקן ההוליוודי עם דוגמנית העל אירינה שייק. השניים החלו לצאת בשנת 2015 ונפרדו בשנת 2019, אלא שב-2022 היה נראה כי הזוג היפה נמצא בעיצומו של קאמבק שלבסוף לא צלח. TMI היו בהלם כשראו את התמונות העדכניות של בתם הקטנה שנראית כמו שכפול מדויק של אמה הדוגמנית.

בראדלי קופר ובתו הקטנה ליאה בפרימיירת הסרט ''המאסטרו'' (צילום:  Emma McIntyre gettyimages)
בראדלי קופר ובתו הקטנה ליאה בפרימיירת הסרט ''המאסטרו'' (צילום: Emma McIntyre gettyimages)

בראדלי קופר עם בתו הקטנה ליאה וקאסט הסרט ''המאסטרו'' (צילום:  Emma McIntyre gettyimages)
בראדלי קופר עם בתו הקטנה ליאה וקאסט הסרט ''המאסטרו'' (צילום: Emma McIntyre gettyimages)

קופר אגב, עלה לאחרונה לכותרות בעקבות שמועות על זוגיות שמתפתחת בינו לבין הדוגמנית ג'יג'י חדיד, שלא כל כך צריך להסביר מי היא ומה יחסה כלפי ישראל והפייק ניוז שהיא מפיצה לעשרות מיליוני עוקביה. השניים תועדו כשהם מבלים יחד במסעדה, ומקורות אף סיפרו לאתרי הבידור בחו"ל כי החברה הטובה של חדיד, טיילור סוויפט, השאילה לשניים את האחוזה הפרטית שלה ברוד איילנד על מנת שיוכלו לבלות סוף שבוע פרטי ושקט בלי הסחות דעת. בראדלי, TMI מעריצים אותך כבר שנים, בוא דבר איתנו לפני שאתה עושה החלטות כאלה פזיזות, אנחנו כאן לתמוך בך. 

ג'יג'י חדיד (צילום: יח''צ)
ג'יג'י חדיד (צילום: יח''צ)