ניצחון מתוק לדוכס מסאסקס: רויטרס דיווחה היום (שישי) כי הנסיך הבריטי הארי זכה בפיצויים על סך 140,600 פאונד, סכום המקביל ל-180,700 דולר בערך, לאחר שבית המשפט העליון של לונדון קבע כי היה קורבן למעשים בלתי חוקיים שונים במשך 15 שנה, כדוגמת פריצה לטלפון האישי שלו, זאת ע"י עיתונאים בריטיים מקבוצת "Mirror" ובידיעת המנהלים שלהם.

פרסום ראשון: גל גדות בשיתוף פעולה חדש עם אל פצ'ינו

"מצאתי ש-15 מתוך 33 המאמרים שנשפטו היו תוצר של פריצת טלפון לטלפון הנייד של הארי או לטלפונים הניידים של מקורביו, או תוצר של איסוף מידע לא חוקי אחר. אני חושב שהטלפון שלו נפרץ רק במידה צנועה, ושזה כנראה נשלט בקפידה על ידי אנשים מסוימים בכל עיתון", אמר השופט טימותי פנקורט.

עוד קבע שופט בית משפט העליון כי הפריצות הנרחבות והלא חוקיות נמשכו בין השנים 1996 עד 2011, אפילו בעת שהתקיימה חקירה ציבורית כנגד שיטות לא חוקיות של העיתונות הבריטית.

 "בית המשפט מצא שדירקטורי הדירקטוריון הראשיים של מירור גרופ, המחלקה המשפטית שלהם, המנהלים הבכירים והעורכים כמו פירס מורגן, ידעו בבירור על פעילויות בלתי חוקיות אלה או היו מעורבים בהן. היום הוא יום נהדר לאמת וגם לאחריות", הצהיר עורך דינו של הנסיך, דיוויד שרבורן.