השחקן אלק בולדווין, נקלע אתמול בערב (שלישי), לעימות סוער עם מפגינים פרו פלסטינים בניו יורק לאחר שסירב לגנות את ישראל. התקרית אירעה כשהכוכב ההוליוודי עבר ליד הפגנה פרו פלסטינית נגד ישראל, שנערכה בסמוך לתחנת הרכבת גרנד סנטרל כשהוא בדרכו ללמד שיעורי משחק בהתנדבות. מפגינים שקלטו את השחקן החלו להתאגד סביבו ולשאול אותו האם הוא תומך בפלסטין. בולדווין ענה כי הוא תומך בשלום בעזה. 

אלק בולדווין (צילום: רויטרס)
אלק בולדווין (צילום: רויטרס)

תשובתו של השחקן עוררה זעם והמפגינים החלו לקלל ולגדף את השחקן במרחק נגיעה, מה שנראה כמו רגע לפני עימות אלים. ״תסתום את הפה המז**ן שלך״, צעקו לעברו ואף כינו אותו רוצח בעקבות תקרית הירי של הצלמת הלינה האצ׳ינס בה הואשם בולדווין. הכוכב ההוליוודי השיב לאחד המפגינים: ״בגלל שאני מהוליווד אתה שואל שאלה מטומטמת, שאל אותי שאלה חכמה״. שוטרים במקום סייעו לבולדווין לפלס את דרכו החוצה בבטחה.

התקרית המקוממת מגיעה לאחר שבוע די מוצלח בהסברה הישראלית בהוליווד. בתחילת השבוע נחת פה המפיק ומנהל האמנים הבכיר סקוטר בראון (ג'סטין ביבר, אריאנה גרנדה), שנסע לבקר בבארי ובכפר עזה והעלה תיעודים לרשתות החברתיות שלו, ולאחריו נחת כאן ג'רי סיינפלד. הקומיקאי המצליח הספיק לבקר במטה משפחות החטופים ולהביע את דאגתו על החזרת השבויים בבטחה לארץ, כשהוא עונד את דסקית החטופים על צווארו.

סיינפלד בביקור משפחות החטופים (צילום: מטה המשפחות)
סיינפלד בביקור משפחות החטופים (צילום: מטה המשפחות)