השבוע הכוכב האגדי בראד פיט חגג 60 שנים של חתיכות. אנחנו תמיד היינו כאן כדי להרים, ושמחים מתמיד להודיע שעבר הלאה מאנג׳לינה ג׳ולי ובשנה האחרונה הוא נראה צמוד לבת זוג חדשה. מדובר בלא אחרת ממעצבת תכשיטים מקצועית בת 32, ששמה אינס דה רמון. דה רמון היא סגנית נשיא חברת התכשיטים בה היא עובדת ועד היום עובדת בצוות של חברת ״אניטה קו״. הזוג שמצולם לעתים נדירות נצפה בטיול מיוחד לכבוד יום הולדתו של פיט.

מקורות דיווחו שימי ההולדת של השניים הם למעשה בהפרש של יום אחד, כאשר לדה רמון מלאו 32 יום לפני כן. השבוע, הגיעו גם לפריז והתמקמו במלון חמישה כוכבים. הם נהנו מארוחת ערב של שף פרטי ומשם המשיכו לאירוע הגדול של הערב: הופעה של אסף אבידן בתאטרון שאטלה. בבילוי הזוג נראה עם לוק תואם, שניהם במעילים שחורים ארוכים ומהממים. לאחר ההופעה הזוג חזר מיד למלון שלהם. לאחר החגיגות בפריז, השניים המשיכו למסיבה בלוס אנג'לס, עם חברים קרובים שהיו שם איתם. בתמונות חדשות שפורסמו, פיט נצפה צמוד לדה רמון, כשבידה זר פרחים ענק ובלון קשור לשמלתה. דה רמון לבשה שמלת מיני לבנה, צעיף וגרביונים שחורים. 

הזוגיות החלה בשנה האחרונה, בערב השנה החדשה ב-2022, פיט ודה רמון יצאו לחופשה זוגית. כבר בנובמבר 2022 מקור דיווח לאתר People שהשניים יוצאים בחשאי במשך חודשים. אותו מקור גם סיפר כי ״בראד ממש אוהב את דה רמון, הם הכירו דרך חבר משותף״. לאחר מכן מקור נוסף דיווח כי ״הזוג התחיל לצאת לאחרונה, אבל זו לא מערכת יחסים בלעדית. אינס חמודה, בראד נהנה לבלות איתה״. מאוחר יותר בפברואר 2023 דווח שפיט שלח לדה רמון פרחים מרחוק לכבוד יום אהבה. מקור נוסף מספר כי ״השניים התחברו בגלל הגירושים שכל אחד עובר, והם די רציניים בגלל זה״. שני בני הזוג יצאו לאחרונה מקשר מאוד ארוך, כידוע בראד פיט התגרש מהכוכבת אנג׳לינה ג׳ולי לאחרונה. דה רמון התגרשה מבעלה לפני כ-3 שנים.

הזמנים התקדמו מהר, ובנובמבר 2023 מקור אמר ל-Entertainment Tonight שהזוג מסתדר מצוין אבל שומר על מערכת היחסים שלהם פרטית בכוונה. "בראד ואינס הולכים חזק והדברים הולכים נהדר ביניהם", אמר המקור. "אינס עדיין עובדת עם אניטה קו, ובראד כמובן עסוק גם בעבודה, אבל הם עדיין מתראים בכל פעם שהם יכולים. שניהם עושים מאמץ לשמור על היחסים שלהם פרטיים מתוך כבוד אחד לשני וכדי להגן עליו". אנחנו מאחלים בהצלחה. 

בראד פיט, אינס דה רמון (צילום: רויטרס)
בראד פיט, אינס דה רמון (צילום: רויטרס)