ימי כיף משפחתיים לא פוסחים על אף אחד, גם ביונסה ובעלה ג׳יי זיי נאלצים מידי פעם לקחת את שלושת הילדים לסיבוב בעיר. רק כשמדובר בכוכבים בסדר גודל הזה, הם יותר בכיוון של אוטובוס ענק וטיול עירוני ברחבי העיר ניו-יורק. המשפחה נצפתה מטיילת בעיר ועוברת בין אטרקציה לאטרקציה עם האוטובוס. ככל הנראה שהטיול הוא חלק מטיולי החגים שכולם יוצאים אליהם בתקופה הזו של השנה. 

המשפחה צולמה על ידי צלמי פפראצי מחוץ לאוטובוס. בתוך האוטובוס נצפתה ביונסה, שלושת הילדים, ג׳יי זי ואימו של ג׳יי זי. אימה של ביונסה לא נצפתה שם, אולי בגלל הדברים שאמרה בראיון האחרון. לאחר צילומי התמונות הללו בתוך האוטובוס, ביונסה הוציאה תמונה רשמית שלה בניו-יורק, עם אותו האאוטפיט שלבשה בתוך האוטובוס.

ביונסה לבשה טופ שחור עם כיסוי ראש תואם ומשקפי שמש, בזמן שהבת בלו-אייבי חייכה בסוודר לבן. אמו של הראפר, גלוריה קרטר, הופיעה גם היא בקומה השנייה של האוטובוס הדו-קומתי הוורוד, לבושה בתלבושת צהובה לחלוטין. בני הזוג נהנו מהסיור החגיגי לצד ילדיהם ובני משפחה אחרים, והקפידו להגיע למקומות חמים לחג כמו עץ ​​חג המולד האייקוני של רוקפלר סנטר וקישוטי החלונות היפים של השדרה החמישית של Saks.

המשפחה בת חמש הנפשות עשתה את דרכה ברחבי טיימס סקוור ובראיינט פארק במהלך הסיור. מוקדם יותר, הבת הבכורה נסעה להנות מדייט צוהריים עם חבריה. "היו אמורים להצטרף אליה אחיה הצעירים, סר ורומי קרטר, אבל בגלל הפפראצי המוגזם מחוץ למסעדה, התאומים בני ה-6 לא נכנסו", שיתף מקורב למשפחה. "שומר הראש של ביונסה, ג'וליוס דה בור, מנע מאנשים לצלם תמונות כלשהן של הנערה", הוסיף המקור. נאחל להם חג ושמח ושנה טובה.