קים קרדשיאן היא ללא ספק מלכת חג המולד, כשבכל שנה, הכוכבת מתעלה על עצמה עם חגיגות מוגזמות ומתנות יצירתיות ומקוריות (ויקרות עד כאב) לחבריה ובני משפחתה. גם השנה, השקיעה הכוכבת במלוא הדרה ושיתפה ברשתות החברתיות את עטיפות מתנות חג המולד שעשו היא ואחיותיה. בעוד כל אחת מהאחיות הלכו על עטיפות קלאסיות עם סרטים מקושטים, קים בחרה לעטוף את המתנות שלה בבד לבן ממנו עשויים הטי-שרטים של המותג המצליח שלה "skims".

ומדוע מדובר בידיעה מרעישה במיוחד, אתם שואלים? ובכן, המון זועם של גולשים פרו פלסטינאים החליטו שקרדשיאן מתנהגת בחוסר רגישות מוחלט וטענו שהמתנות שהכינה, נראות כמו גופות עטופות בבד לבן, כמו הגופות שצולמו בתוך עזה. "היא עוטפת את המתנות שלה, כמו שהאנשים הפלסטינאים שלי עוטפים את גופות המשפחות שלהם" כתב אחד, ואחת אחרת הוסיפה: "כריסמס בסגנון עזה". התגובות לא נגמרות כשעוד ועוד החליטו שקרדשיאן בחרה צד והתנהגה בחוסר רגישה כלפי העם הפלסטינאי ואפילו הזכירו את הסערה שעורר הקמפיין האחרון של "זארה", בו נראות גופות עטופות גם הן בבד לבן מאחורי הדוגמניות שמציגות את הקולקציה.

חלק קטן מהתגובות נגד קרדשיאן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
חלק קטן מהתגובות נגד קרדשיאן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

זו לא הפעם הראשונה שקים ושאר המשפחה "נחשדים" בתמיכה בישראל. בחודש שעבר, שחררה האחות הקטנה למשפחה, קיילי ג'נר, את מותג הבגדים החדש של KHY והתמונות הראשונות ששחררה מהקולקציה, היו כולן בצבעים כחול-לבן. מעריצים רבים החליטו שהיא תומכת ישראל ושמדובר בצבעים שנבחרו בקפידה. קים לעומת זאת, שיתפה כבר פעמיים, סטורי של הסטייליסטית הישראלית שלה דני לוי, כשברקע השירים שהפכו לשירי המלחמה – "יהיה טוב" של יסמין מועלם ו- "פחד אלוהים" של כפיר צפריר

מביעה תמיכה? קיילי ג'נר בקולקציה המדוברת בצבעי כחול לבן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מביעה תמיכה? קיילי ג'נר בקולקציה המדוברת בצבעי כחול לבן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)