דומיניק ווסט והנסיך הארי כבר לא מדברים, והשחקן חושף את הסיבה לכך. ווסט מגלם את המלך צ׳רלס השלישי, אביו של הארי, בסדרה ״הכתר״ בנטפליקס, ובמהלך ראיון לרדיו טיימס סיפר כי: ״כמעט איבדנו קשר כי אמרתי יותר מידי במסיבת עיתונאים, ולכן לא דיברנו אחרי זה״. עוד הוא סיפר שהנפילה של החברות התרחשה שנה אחרי שחזרו מאירוע צדקה Walking With the Wounded ב-2013, שם טיילו עם חיילים משוחררים פצועים בטיול שעבר דרך אנטארקטיקה.

דומיניק ווסט (צילום:  Gareth Cattermole  Getty Images)
דומיניק ווסט (צילום: Gareth Cattermole Getty Images)

השחקן התייחס לכך שבשנת 2014 הארי נעלב מהערותיו במסיבת עיתונאים. כך ווטס מספר: ״הארי היה חלק מהצוות בטיול, הוא היה מומחה בבניית עזרים. הוא בנה מבנה קסטל מדהים עם בלוקים כדי להרחיק את הרוחות״. לאחר מכן המשיך לדבר על מסיבת העיתונאים: ״אני חושב שנשאלנו מה עשינו בטיול, ומה עשינו כדי לחגוג. כנראה ששם אמרתי יותר מידי״, הסביר השחקן. מאז הידידות הסתיימה, והשחקן לא היה מסוגל לבקש מהארי עצה כיצד לגלם את אביו - צ׳ארלס.

הנסיך הארי (צילום: Bryan Bedder GettyImages)
הנסיך הארי (צילום: Bryan Bedder GettyImages)

בהמשך הראיון ווסט מספר כי מנע גם מבנו, סנאן ווסט, לגלם את הנסיך וויליאם בצעירותו בעונה השישית. הסיבה? העלילה של העונה השישית הייתה עבורו לא נוחה ולא מתאימה לבנו. עוד הוא הוסיף שבנו עשה עבודה נהדרת כשגילם את וויליאם בעונה החמישית, אך העונה השישית היא יותר מידי עבור הנער. בינתיים, הנסיך הארי התוודה שהוא צופה בתוכנית ״הכתר״ והוא חש ״יותר בנוח״ עם האופן שבו המפיקים מספרים את סיפור משפחתו בהשוואה לפרויקטים אחרים.

סנאן ווסט, דומיניק ווסט (צילום: DANIEL LEAL.GettyImage)
סנאן ווסט, דומיניק ווסט (צילום: DANIEL LEAL.GettyImage)