חג המולד הוא לגמרי החג של הדיווה האייקונית מריה קארי. הזמרת עם הקול הענק, מזוהה עם החג בזכות השיר המוכר שלה "All I Want for Christmas Is You", והנה בשיאה של תקופת החגים האמריקאית, עולה קארי לכותרות, אולם הפעם בנסיבות לא חגיגיות במיוחד. הזמרת ובן זוגה בשבע השנים האחרונות, הכוריאוגרף בריאן טנקה נפרדו באופן רשמי לאחר שמועות רבות על משבר ביחסים. טנקה פנה לאינסטגרם ובפוסט ארוך חשף את הפרידה הכואבת.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Mariah Carey‎‏ (@‏‎mariahcarey‎‏)‎‏

"חברים ומעריצים יקרים", פתח טנקה את דבריו והמשיך: "ברגשות מעורבים, אני חולק את העדכון האישי הזה לגבי הפרידה שלי ממריה קארי לאחר שבע שנים יוצאות דופן ביחד. ההחלטה שלנו לצאת לדרכים שונות היא הדדית, ואנחנו עושים זאת בכבוד עמוק ובאופן מוחלט. תחושת הכרת תודה על הזמן שחלקנו, הזיכרונות שיצרנו ושיתופי הפעולה האמנותיים חרוטים בליבי לעד". בהמשך, דיבר הכוריאוגרף על התאומים של קארי, מונרו ומרוקן בני ה-12: "המסירות של מריה למשפחתה והמחויבות שלה למלאכתה נתנו לנו השראה במהלך המסע המשותף שלנו. אני רוצה להביע את אהבתי והערכתי למריה ולילדיה המדהימים, שהחום והחסד שלהם העשירו את חיי בדרכים שמילים לא יכולות לתפוס". לבסוף, ביקש טנקה פרטיות, כבוד והבנה במהלך התקופה הרגישה שהוא עובר.

מריה קארי ובריאן טנקה  (צילום:  Joe Scarnici  Getty Images)
מריה קארי ובריאן טנקה (צילום: Joe Scarnici Getty Images)

הזמרת המצליחה, לא הגיבה לפרסומים או לדבריו של האקס, אולם אין ספק שמדובר באישור רשמי לפרידה של הזוגיות הארוכה והיציבה של השניים. קארי כידוע, היתה נשואה בעבר לשחקן והקומיקאי ניק קאנון, ממנו גם נולדו זוג התאומים של הכוכבת. השניים התחתנו בשנת 2008 אולם התגרשו שש שנים לאחר מכן, כשעל פי השמועות הוא בגד בה, ואילו בסביבתו בכלל דווח שהוא מודאג ממצבה הנפשי ומהסביבה הרעילה בה היא נמצאת. 

ניק קאנון ומריה קארי עם התאומים מונרו ומרוקן  (צילום:  Joe Scarnici  Getty Images)
ניק קאנון ומריה קארי עם התאומים מונרו ומרוקן (צילום: Joe Scarnici Getty Images)