כוכב ״בוורלי הילס 90210״, איאן זירינג, נקלע לפני מספר ימים לקטטה בעוד נמצא ברכב עם בתו. הדבר התרחש כמה שעות לפני השנה החדשה, כשהוא הותקף על ידי קבוצת אופנוענים בלוס אנג׳לס. השחקן בן ה-59 יצא מהרכב והתעמת עם אופנוען רגעים ספורים לפני שרוכבים אחרים תקפו אותו, כאשר בתו בת ה-12 ישבה במכונית. כתוצאה מהאירוע, רכב השטח של זירינג סובל מפגמים בעקבות הקטטה. 

תמונות חדשות חשפו כי המרדצס בשווי 100,000 דולר של זירינג חטפה גם היא לא מעט מהאלימות שהתרחשה שם בין השחקן וקבוצת האופנועים. השמשה הקדמית של רכב השטח GLE של זירינג נופצה בצד הנהג, ומראת הצד בצידו של הנוסע גם כן נשברה לרסיסים. השחקן היה מוקף לפחות בארבעה רוכבי אופנוע במהלך העימות ומאוחר יותר נראה מנחם את בתו הבוכייה מיה.

כזכור, אחרי התקרית זירינג שיתף את המחשבות והרגשות שלו בפוסט באינסטגרם. שם כתב: "בזמן שהייתה תקוע בפקק, אחד הרוכבים ניגש למכונית שלי באגרסיביות שהוביל לאלימות נגד הרכב. בניסיון להעריך את הנזק שנגרם, ​​יצאתי מהמכונית שלי. הפעולה הזו, למרבה הצער, הסלימה למריבה פיזית, שהייתי צריך להגן על עצמי בה". עוד הוסיף: "אני מרגישה הקלה לדווח שגם אני וגם הבת שלי ללא פגע, אבל התקרית הותירה אותי מודאג מאוד מהאפקט של קבוצות כאלה שמשבשות את ביטחון הציבור ואת שלום הציבור". 

View this post on Instagram

A post shared by Ian Ziering (@ianziering)