הדרמה בהוליווד גועשת וסכסוכי גרושים לא נגמרים אף פעם. שאנה מואקלר, גרושתו של טראוויס בארקר ואם שני ילדיהם, יצאה נגד משפחת קרדשיאן בטענה שהקשר החדש שלו גרם לו לשנות את התנהגותו לרעה והרסו אותו. את הדברים האלה אמרה בפודקאסט ״Dumb Blonde״ של המנחה באני XO. כזכור מואקלר ובארקר היו נשואים משנת 2004 עד שנת 2008, ולזוג שני ילדים - לונדון בארקר בן ה-20 ואלבמה בארקר בת ה-18. הגרושה טוענת כי מאז שטראוויס נמצא עם קורטני קרדשיאן, הוא נהיה נהנתן וקורטני מציבה מחסום מול בארקר וילדיו הגדולים.

טראוויס בארקר, שאנה מואקלר (צילום: Charley Gallay  gettyimages)
טראוויס בארקר, שאנה מואקלר (צילום: Charley Gallay gettyimages)

כזכור, טראוויס וקרדישאן התחתנו בשנת 2020 אחרי תקופת זוגיות לא קצרה. בחודש נובמבר האחרון, קורטני ילדה את בנם המשותף, רוקי 13 בארקר. כעת, הגרושה פותחת את הכל בשני טיזרים של הפודקאסט שעלו לטיקטוק. מואקלר מספרת על נישואייה הכושלים לבארקר ומשתפת ש״הוא מאוד מלוכלך. יש לו בעיית שתייה, יש לו בעיית נשים, יש לו בעיית התמכרות״. בסרטון היא מספרת ש״לא חלקתי את זה לפני כן עם אף אחד. חיברתי את המחשב של טראוויס לשיחת וידאו כי הילדים לא ראו את אבא שלהם בערך חודש וחצי. וראיתי את האימייל שלו, וראיתי את כל האימיילים מכל הנשים שהוא התכתב איתן. זה לא הפריע לי, כמו שראיתי המון תגובות שלו נגדי על כך שאני אמא גרועה. רצתי לבכות לאמא שלי״.

@xomgitsbunnie Drops tomorrow on my Patre0n or WEDNESDAY ON ALL STREAMING PLATFORMS ️‍♀️ #dbpodcast #shannamoakler ♬ Carousel - Blink-182

בסרטון מואקלר מספרת שקשה לה עם משפחת קרדשיאן והיא ״לא צריכה לאהוב את המשפחה הזאת. המשפחה הזאת דוחה אותי״. עוד הוסיפה: ״יש אנשים שלא אוהבים את הפ-קינג משפחה הזאת, לא צופים בסדרה הזאת ולא אכפת להם מה קים קרדשיאן עושה עם התחת שלה״. על הקשר של טראוויס עם הילדים אמרה: ״טראוויס תמיד רצה להיות ׳סופר אבא׳ ומאז שהוא מגיע עם קורטני, יש שם איזה ניכור הורי״. עוד סיפרה כי הילדים התאהבו במשפחת קרדישאן עוד מההתחלה, והוסיפה: ״אני חושבת שהיו הרבה נצנצים ותהילה סביב התכנית שהם צפו בה בטלוויזיה, ועכשיו אבא שלהם יוצא עם אחת מהן, והם הולכים להיות בתכנית. זה משפיע עליהם, זה מה שילדים צעירים עושים״.

@xomgitsbunnie Shanna Moakler sat down w/ me & poured her out ❤️‍ The sweetest soul! - DROPS WEDNESDAY ️‍♀️ #shannamoakler #bunniexo ♬ First Class - Jack Harlow

עם זאת, מואקלר אמרה גם כי: ״הם קונים לילדים פראדה, והם קונים להם מתנות, והם הולכים לאירועים הגדולים ופוגשים את קניה, וכל הדברים הגדולים האלה. אני לא יכולה לתת להם את זה. אין לי את זה. אין לי כסף לקנות פראדה כל שבוע. הבית שלי הוא לא אחוזה כמו של טראוויס, אין לי בית קולנוע, אין לי עגלות גולף בשביל הילדים״ ועוד הוסיפה כי אמרה לילדים: ״לכו תעשו מה שאתם רוצים לעשות וכשתהיו מוכנים, אני אהיה כאן ואוהב אתכם ללא תנאים. אני אהיה כאן כאמא שלכם, ואחכה״.

קורטני קרדשיאן, טראוויס בארקר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
קורטני קרדשיאן, טראוויס בארקר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)