הקומיקאי היהודי מייקל רפפורט התייחס לטקס גלובוס הזהב שנערך ביום שני האחרון, וביקר את הכוכבים ההוליוודיים שלא אמרו אף מילה על החטופים בעזה. "אני נבוך ומאוכזב ונדרש הרבה כדי שארגיש נבוך, שאף אדם (אלא אם כן אני טועה) לא אמר שום דבר בגלובוס הזהב בנוגע ל-133 חטופים שנחטפו באור יום מישראל בשבעה באוקטובר. כל ביליוני הדולרים, פמיניסטיות, ברביות וכל הצעירים השחקנים והשחקניות ויש חטופים שהם בדיוק באותו גיל כמו שלהם, ואף מילה, אף שחקן, אף מפיק, אף קומיקאי, אף אחד לא אמר כלום לא לפני לא במהלך ולא אחרי", אמר הכוכב תומך ישראל בזעם.

עוד הוסיף רפפורט כשאמר: "אף אחד לא אמר כלום, אני לא יודע מה קורה, אבל אני אגיד בשם השחקנים אני מתנצל בשמם, אני מתנצל בשמם בפני ישראל ובפני משפחות החטופים, שהם מפחדים, כי שחקנים הוליוודיים צריכים לדבר על הכל, ואף אחד לא אמר מילה. והתלבטתי האם להגיד על זה משהו, האם למדר את עצמי מכל קהילת השחקנים ההוליוודיים? אבל אני מתבייש שאף אחד לא אמר דבר. אנחנו כשחקנים צריכים להתבייש בעצמנו, זה מבייש".

מייקל רפפורט (צילום: מתוך אינסטגרם)
מייקל רפפורט (צילום: מתוך אינסטגרם)

רפפורט הוא לא היחיד שמעלה את טקס גלובוס הזהב לכותרות. טקס הפרסים היוקרתי גרר אחריו השנה גל של כותרות, בעיקר לאחר שהזמרת סלינה גומז נצפתה מספרת לחברתה טיילור סוויפט משהו בסוד וזו הגיבה בתדהמה עד שרבים ברשת הכריזו כי גומז סיפרה לסוויפט שביקשה להצטלם עם השחקן טימות'י שאלאמה וקיבלה סירוב מוחלט מבת זוגו קיילי ג'נר שישבה איתו באולם.