המלכה אליזבת' השניה הלכה לעולמה לפני כשנה, לאחר קריירה של עשרות שנים בתור מלכת הממלכה המאוחדת ובתור אחת הנשים המשפיעות ביותר בהיסטוריה. מאז מותה, עברה משפחת המלוכה מספר טלטלות, כשכל הזמן נחשפים עוד סיפורים מסעירים על ריבים ופרשיות שקורות בתוך אחת המשפחות המפורסמות ביותר בעולם. רק לאחרונה, נחשף שהמלך צ'ארלס והנסיכה קייט מידלטון, היו חברי המשפחה שדאגו מצבע עורו של ארצ'י, בנו של הנסיך הארי.

המלכה אליזבת' (צילום: רויטרס)
המלכה אליזבת' (צילום: רויטרס)

כעת, עולה הנסיך הג'ינג'י לכותרות מחדש, אלא שהפעם דווקא מכיוון ביתו הקטנה ליליבת'. על פי הסופר הבריטי לענייני משפחת המלוכה, רוברט הארדמן, המלכה האהובה זעמה על הארי ואשתו מייגן מרקל ועל הבחירה לקרוא לביתם דווקא בשם הזה. בביוגרפיה החדשה של הארדמן, מספר העיתונאי הבריטי כי המלכה, שכינוי ילדותה על פי כל קרוביה היה ליליבת', לא היתה מודעת כלל שהנכד שלה עתיד לקרוא כך לביתו. המלכה, כך נכתב, היתה מתוסכלת מהסיטואציה מכיוון ששום דבר בחייה לא באמת היה שלה - לא הארמונות ולא הציורים יקרי הערך, חוץ מדבר אחד, וזהו שמה, שהיה שייך רק לה ונלקח ממנה ללא אישורה. 

הסיפור החדש שנחשף, מגבה ידיעה עיתונאית שפורסמה זמן קצר לאחר לידתה של התינוקת ליליבת', כשעל פי העיתונאי המלכותי של ה-BBC, ג'וני דימונד, הארי ומייגן מעולם לא שיתפו את המלכה ברצון לקרוא לתינוקת שלהם על שמה ובטח שלא קיבלו את האישור לכך. רק לאחרונה, נחשף כי הנסיך נמצא בסכסוך עם מי ששיחק את אביו בסדרה המוערכת "הכתר", השחקן דומיניק ווסט

הנסיך הארי (צילום: רויטרס)
הנסיך הארי (צילום: רויטרס)