אוקי תתכוננו לזה, כי מדובר בידיעה ביזארית אך אמיתית במיוחד: האם יש סיכוי שטיילור סוויפט היא סוכנת סמויה של הממשל האמריקאי בחסות הפנטגון? אם תשאלו את גוף החדשות המוערך, פוקס ניוז, ככל הנראה מדובר באמת לאמיתה. ביום שלישי, מגיש הפוקס ניוז ג'סי ווטרס גלל מונולוג של מספר דקות בשעת הפריים טיים האמריקאית, לפיו תאוריית הקונספירציה הזו ככל הנראה, אכן אמיתית.

טיילור סוויפט (צילום: רויטרס)
טיילור סוויפט (צילום: רויטרס)

ווטרס התייחס להצלחתה האדירה של סוויפט בשנה האחרונה, שכידוע הוכתרה כאדם המשפיע ביותר בעולם על פי "טיים מגזין", ותהה בקול: "תהיתם פעם איך היא התפוצצה ככה פתאום?". לטענתו, הממשל האמריקאי אחראי לכך, שכן, סוויפט משמשת כסוכנת סמויה לקידום האג'נדות הפוליטיות של המפלגה הדמוקרטית. עוד הגדיל ווטרס לעשות' והציג קטע מכנס שנערך בשנת 2019 בחסות נאט"ו' בו הוזכרה סוויפט בתור אדם משפיע במיוחד באינטרנט. על הקליפ אמר: "זה אמיתי לגמרי. יחידות הפסיכולוגיה של הפנטגון הציגה לנאט"ו רעיון להפוך את סוויפט לנכס למאבק במידע מוטעה באינטרנט". 

המגיש של גוף החדשות המוערך, המשיך לבסס את טענותיו והתייחס לעובדה שכוכבת הפופ פנתה בחודש ספטמבר האחרון למעריציה וביקשה מהם להכנס לאתר vote.org כדי לעודד אותם להירשם ל"יום רישום המצביעים הארצי", על מנת שיוכלו לממש את זכות הצבעתם בחודש נובמבר. הכוכבת גרמה לגידול רב של מספר הנרשמים ומגיש פוקס טען שיכול להיות שמדובר ב"אג'נדה פוליטית סמויה".

סוויפט מזכירה לעוקביה להכנס ולהירשם לבחירות (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
סוויפט מזכירה לעוקביה להכנס ולהירשם לבחירות (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

אם חשבתם אגב שהממשל האמריקאי יתייחס לטענות הנ"ל בהומור או זלזול, אז תחשבו שוב כי הפנטגון דחה את הטענות הללו בהקדם האפשרי. גם מנכ"לית vote.org אנדריאה היילי, התייחסה לנושא כשצייצה: "השותפות שלנו עם טיילור סוויפט עוזרת לכל האמריקאים להשמיע את קולם בקלפי. לא פסיכולוגיה או נכס של הפנטגון. רק הפלטפורמה הלא מפלגתית הגדולה ביותר באמריקה שעוזרת לצעירים להירשם ולהצביע".

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Taylor Swift‎‏ (@‏‎taylorswift‎‏)‎‏