זה היה חודש קשה שעבר על קניה ווסט. רק לפני מספר שבועות הוא פרסם התנצלות בעברית עבור חברי הקהילה היהודית. באופן לא כל כך מפתיע ההתנצלות נמחקה מהרשתות החברתיות. מיד אחרי הרפאר המפורסם החל להעלות תמונות עירום של אשתו החדשה, ביאנקה סנסורי, ויצר עוד רעש ברשתות החברתיות ובביצה העולמית. אם זה לא מספיק, אז השבוע הוא נתפס לובש חולצה עליה מתנוססת דמותו של ניאו-נאצי, וכל זה רק בחודש אחד. כעת, הזמר ואשתו הותקפו ברחוב על ידי אלמוני.

קניה ווסט, ביאנקה סנסורי (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)
קניה ווסט, ביאנקה סנסורי (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)

אתמול (שני) הזוג התהלך ברחובות לוס אנג׳לס בנעימות בדרכם אל הרחב, עד שאותו אלמוני תקף אותם ברחוב. האיש הזר התחיל לצעוק עליהם בגסות רוח ואף הגיע למצב של השתוללות מולם במשך מספר דקות. במהלך התקיפה המילולית, התוקף צעק אל עבר ווסט: ״אתה כלום ושום דבר, אתם נמצאים בטריטוריה שלי״ ועוד מספר משפטים שקשורים לשטן.

View this post on Instagram

A post shared by Backgrid (@backgrid_usa)

ווסט וסנסורי שהיו בחנייה, מצאו את עצמם בסיטואציה שלא הבינו איך הגיעו אליה. הזוג ניסה לפלח את דרכו דרך הצעקות של אותו אלמוני, אבל הבחור חסם את דרכם למשך זמן והתקרב אליהם פיזית. לא ידוע מה הקשר בין אותו אלמוני לזוג, והאם הם מכירים אותו מהעבר, או שמא יש סכסכוך בין ווסט לבין התוקף. באופן מאופק ומפתיע, הרפאר לא תקף בחזרה את אותו הבחור. השניים נתנו לבחור להוציא את כל מה שהיה לו ונכנסו לרכב במהירות. האירוע הסתיים ללא נפגעים ועוד לא ידוע אם ווסט וסנסורי יגישו נגדו תלונה או יחליקו על התקיפה.

View this post on Instagram

A post shared by Ye (@kanyewest)