כוכב הסדרה המצליחה "מופע שנות ה-70", דני מסטרסון, הורשע בחודש יוני 2023 באונס של שתי נשים ונידון ל-30 שנות מאסר. אחד הכוכבים המצליחים ביותר של תחילת שנות ה-2000 הורשע בכך שסימם את שתי הנשים בביתו שבהוליווד בין השנים 2000-2003, ובנוסף הואשם באונס של אישה נוספת בשנת 2003, אולם חבר המושבעים לא הצליח להגיע להכרעת הדין לגבי המקרה הזה. לבסוף כאמור, הורשע מסטרסון ואת שארית חייו יבלה בין כותלי בית הכלא.

דני מסטרסון (צילום: REUTERS/Jonathan Alcorn)
דני מסטרסון (צילום: REUTERS/Jonathan Alcorn)

כעת, מתברר גם באיזה כלא מדובר, ולפי דיווחים באתרים בחו"ל, מדובר באחד לא סימפטי במיוחד, שמאיים על חייו של הכוכב לשעבר שהורשע באונס. מסטרסון מסתבר, מרצה את העונש שלו בבית הכלא המדיני קורקורן שבקליפורניה המשמש כמקום מאסר בעיקר לאישיים בעלי פרופיל גבוה הנמצאים בסיכון למתקפות מצד אנשים אחרים. מלבדם, שוכנים בבית הכלא גם אסירים הנידונים למוות. אולם, על פי נתונים מבית הכלא הנוראי, לא באמת מדובר במקום בטוח במיוחד, כשעל פי דיווחים, אסירים מותקפים ונתונים לאלימות בכותלי המקום המלחיץ שנחשב לאחד הברוטליים ביותר בארצות הברית. 

בית הכלא המדיני קורקורן (צילום: Citizens of the Planet gettyimages)
בית הכלא המדיני קורקורן (צילום: Citizens of the Planet gettyimages)

לפי ידיעות שפורסמו, בשנת 2019, בית הכלא עלה לכותרות לאחר שאחד האסירים השתמש בסכין מאולתרת על מנת לערוף את ראשו של חברו לתא, כשאף אחד לא עוצר אותו. אם זה לא מספיק בשביל להבין שמדובר במקום שכולא אנשים מסוכנים בצורה קיצונית, אז מי ש"זכו" לשהות בו בעבר, היו בין היתר - הרוצח הסדרתי צ'ארלס מנסון וסירחאן סירחאן, הידוע כמי שרצח את הסנאטור רוברט קנדי , אחיו של נשיא ארצות הברית ג'ון קנדי שנרצח אף הוא.

צ'ארלס מנסון (צילום: רויטרס)
צ'ארלס מנסון (צילום: רויטרס)