לא צריך באמת להסביר על חייה של בריטני ספירס בשנים האחרונות. מאז השתחררה הכוכבת מהאפוטרופסות של אביה, מעריצים רבים שמחים על כך שקיבלה את חייה בחזרה, בעוד קהל גדול מאוד מודאג ממצבה הנפשי של הכוכבת האהובה עליהם. רק לאחרונה צצו דיווחים לפיהם, סולקה ספירס מבריכה של בית מלון לאחר שהגיעה אליה עירומה, והטרידה את הקהל הנוכח במקום, והנה כעת החליטה כוכבת הפופ להטיל פצצה שלא ציפינו לה בחשבון האינסטגרם שלה. 

בריטני ספירס (צילום: רויטרס)
בריטני ספירס (צילום: רויטרס)

בתמונה ישנה שהעלתה ספירס, נראית הכוכבת כשהיא מתועדת לצד השחקן בן אפלק והזמרת דיאן וורן בשנת 1999, במסיבה לכבוד אלבומה הראשון והאייקוני "Baby one more time". התמונה החמודה של שני הכוכבים הגדולים שהיו אז בתחילת דרכם, קיבלה תפנית מפתיעה כשספירס הוסיפה תיאור מסקרן במיוחד עליה: "תמונה מגניבה שלי ושל בן אפלק ודיאן וורן לפני הרבה שנים. הוא שחקן כל כך מדהים". כאן מגיע החלק המעניין כשבריטני חושפת לטענתה שהשניים היו ביחד באותו הערב: "האם נכשלתי כששכחתי לספר שהתמזמזתי עם בן באותו לילה? בכנות שכחתי מזה. לעזאזל זה מטורף. הלוואי שהייתי יכולה לספר לכם את הסיפור שקרה לפני זה חברים". אין לנו מושג האם מדובר בסיפור אמיתי או לא, מה שכן אנחנו בטוחים שג'ניפר לופז לא אהבה לשמוע אותו. אגב, מאז הספיקה ספירס כבר להוריד את הפוסט מהאוויר, אולם זה לא באמת משנה כי הסיפור הזה יישאר איתנו לנצח. 

בריטני ספירס על הערב המיתולוגי עם בן אפלק (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
בריטני ספירס על הערב המיתולוגי עם בן אפלק (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

אגב אקסים, רק לאחרונה התנצלה הכוכבת בפני אקס אחר שלה, ג'סטין טימברלייק לאחר שטענה בספר שהוציאה כי היא עברה הפלה בזמן שהשניים היו יחד. טימברלייק קיבל ביקורות נוקבות והיה נתון למסכת השמצות, אולם בשבוע שעבר הוא הוציא שיר חדש וספירס כתבה: "אני רוצה להתנצל על כמה מהדברים שכתבתי עליהם בספר שלי. אם פגעתי באחד מהאנשים שבאמת אכפת לי מהם, אני מצטערת מאוד... רציתי גם לומר שאני מאוהבת בשיר החדש של ג'סטין טימברלייק "Selfish". זה כל כך טוב".

ג'סטין טימברלייק (צילום: רויטרס)
ג'סטין טימברלייק (צילום: רויטרס)