אתמול (ראשון) נערך טקס פרסי האקדמיה הבריטית לקולנוע ה-77. מי שהגיע לאירוע ונצץ מבין כולם היה לא אחרת מהנסיך וויליאם שהגיע לבדו, בלי ליווי אישתו קייט מידלטון. הדבר מתרחש על רקע ההחלמה של מידלטון מניתוח קשה שעברה בבטנה לפני כחודש. ההופעה הראשונית של וויליאם לבד הצליחה לעורר תשומת לב לא מעטה, מאחר והזוג היה מגיע באופן עקבי ביחד לטקס הפרסים. 

הנסיך וויליאם (צילום:  WPA Pool )
הנסיך וויליאם (צילום: WPA Pool )

נוכחותו של הנסיך מגיעה לאחר שבמשך שלושה שבועות לקח הפסקה מתפקידיו המלכותיים כדי לטפל באשתו ובשלושת הילדים הקטנים, הנסיך ג׳ורג׳ בן ה-10, הנסיכה שרלוט בת ה-8 והנסיך לואיס בן ה-5. בשנת 2010 וויליאם זכה לקבל תואר של נשיא האקדימה הבריטית לאמנויות הקולנוע והטלוויזיה. מאז, הנסיך משתתף מידי שנה בטקס הפרסים הבריטי שמכריז מידי שנה על הסרט הבריטי הטוב ביותר.

הנסיך וויליאם, קייט מידלטון (צילום:  WPA Pool )
הנסיך וויליאם, קייט מידלטון (צילום: WPA Pool )

על פי הדיווחים מארמון המלוכה, מידלטון צפויה לחזור לתפקידייה הציבוריים באפריל לאחר שתחלים סופית מהניתוח. כל סיפור ההחלמה של קייט מגיע על רקע ההכרזה על הסרטן של המלך צ׳ארלס. כזכור, לפני מספר שבועות בודדים המלך עבר בדיקה רפואית שגרתית, בה התגלה כי הוא חולה בסרטן. מאז גם הנסיך הארי הגיע במהירות מביתו שבקליפורניה לבקר את אביו שנמצא בממלכה המאוחדת. כל הנסיבות הללו הובילו לקרבה משפחתית, כשהארי התראיין וסיפר כי הוא יבקר את משפחתו באנגליה יותר.

הנסיך וויליאם, הנסיך הארי (צילום: רויטרס)
הנסיך וויליאם, הנסיך הארי (צילום: רויטרס)