הזמרת אדל הודיעה כי היא מבטלת את ההופעות הקרובות שלה בלאס וגאס שהן חלק מהטור שלה ״סוף שבוע עם אדל״, אשר היו מתוכננות להתקיים עד חודש מרץ. הזמרת חשפה כי היא נאבקת במחלה שמונעת ממנה מלהופיע. רק לאחרונה דיברה הזמרת בפתיחות על כך שהיא לא אוהבת להיות מפורסמת באחת מן ההופעות הללו. בפוסט שהעלתה לרשתות החברתיות, כתבה כי היא חולה מזה זמן רב ולא היה לה זמן להתאושש מהחולי. ״למרבה הצער, אני חייבת לקחת הפסקה מההופעות בלאס וגאס״ היא כתבה. עוד הוסיפה: ״הייתי חולה בסוף סיבוב ההופעות האחרון ובמהלך כל תקופת ההפסקה שלי. לא קיבלתי הזדמנות להבריא לחלוטין לפני שהתחדשו ההופעות, וכעת אני שוב חולה״.

עוד הוסיפה הזמרת: ״החולי גבה מחיר כבד מהקול שלי. הרופאים אמרו שאין לי ברירה אלא לנוח. ההופעות בחמשת השבועות הקרובים הושהו לעת עתה ובקרוב נפרסם תאריכים חדשים. אנחנו כבר עכשיו עובדים על הפרטים ובקרוב מאוד נשלח לכם את כל האינפורמציה״, במילים הללו סיימה אדל את הפוסט. זהו לא הביטול הראשון של אדל בעיר ההימורין, הייתה אמורה להופיע בסופי השבוע בקולוסיאום של וגאס כבר בינואר 2022, אולם יום לפני ההופעה הראשונה התגלה כי כל הצוות שלה נדבק בקורונה. 

לאחר מכן, נקבעו ההופעות לנובמבר 2022 והיו אמורות להמשיך עד מרץ 2023. באמצע סיבוב ההופעות, אדל חשפה כי מתוכננות עוד 32 הופעות נוספות בסיבוב שלה בווגאס, שימשכו עד יוני 2024. עם זאת, המצב לא נראה מזהיר וניכר כי ההופעות יידחו עוד קצת. על פי הדיווחים, אדל תחזור לבמה ב-18 במאי עם המשך ההופעות.

נישאה או לא נישאה? אדל (צילום: Alberto E. Rodriguez/ Getty Images)
נישאה או לא נישאה? אדל (צילום: Alberto E. Rodriguez/ Getty Images)

הפתיחות של הזמרת לגבי המאבקים הבריאותיים שלה ונחישותה לתעדף את רווחתה מהדהדת בקרב המעריצים, בשונה מהסודיות שהיא שומרת את הזוגיות שלה. ברור שההחלטה של ​​אדל לתת עדיפות לבריאותה משקפת את המחויבות שלה לספק הופעות באיכות מעולה לקהל שלה. בזמן שהיא מנווטת את האתגרים האלה, המעריצים מחכים בקוצר רוח לחזרתה לבמה וממשיכים להראות את תמיכתם הבלתי מעורערת בזמרת האהובה.