הזוגיות של ג׳יג׳י חדיד ובראדלי קופר מתחממת מיום ליום. על פי מקורות המקורבים לדוגמנית ולשחקן, השניים לוקחים את הזוגיות שלהם לכיוון רציני ומדברים על עתיד ביחד. מקור מספר לאתר ET כי ״מערכת היחסים של ג׳יג׳י ובראדלי היא רצינית, הם כבר שוחחו על העתיד שלהם ביחד ועל הצעדים הבאים. הם מתקשרים אחד עם השני בצורה בריאה, פתוחה וכנה. שניהם מאוד מתרגשים מהצעדים הבאים שעתידים לקרות״. רק לאחרונה הדוגמנית הביעה חרטה על פוסט שכתבה באינסטגרם כנגד ישראל

המקור עוד מוסיף כי המשפחות של שני הצדדים תומכות בהם בצורה בלתי נלאית את הקשר ומאחלים רק אושר עבור הזוג. אפילו האקסית של קופר, הדוגמנית אירינה שייק תומכת בקשר, תוך כדי שהיא מתמקדת בחייה ובהורות המשותפת לבתם המשותפת, ליאה. מי שלא ממש תומך נלהב של הקשר הוא האקס של חדיד, זאיין מאליק. על פי הדיווחים מאליק ״ממש לא מקבל את מערכת היחסים שלהם ולעולם לא יקבל״. כזכור, הדוגמנית והזמר היו בזוגיות משנת 2015 והתגרשו בשנת 2021 בעקבות ריב אלים, לאחר שהביאו את בתם הבכורה בשנת 2020.

עם זאת, הזעם של זמר וואן דיירקשן לשעבר לא מונע מחדיד להמשיך להנות מהזוגיות החדשה שלה. בימים האחרונים נצפה מבלה כמעט כל יום ביחד ברחובות ניו-יורק. מוקדם יותר החודש, מקורות כבר סיפרו וחשפו כי השניים מאוהבים. ואמרו כי ״דברים הולכים נהדר עבור ג׳יג׳י ובראדלי והפכו רציניים מאוד. מקור נוסף אמר ״כולם סביבם ראו את התקשורת הטבעית שמתרחשת ביניהם. מערכת היחסים שלהם היא קלילה ומהנה אך עם זאת מוסרית״.