מערכת היחסים של קניה ווסט ואשתו החדשה מזה שנתיים, ביאנקה סנסורי, גורמת לכולנו להרים גבה. מי שלא יכל לשתוק לנוכח הקשר המשונה הזה הוא אביה של סנסורי, ליאו סנסורי שמעוניין לשוחח עם ווסט על טיב הזוגיות של השניים. כל זה מתרחש לאחר שביאנקה הגיעה לארוחת ערב עם ווסט לבוש בגרביונים ללא תחתונים מתחת. זו לא הפעם הראשונה או השנייה שסנסורי מתערטלת בציבור וגורמת להד תקשורתי. כעת, המשפחה שלה רוצה להתערב.

כידוע, הקשר של הזוג שהתחתן מיד לאחר הגירושים של ווסט מהכוכבת קים קרדשיאן כלל לא מעט התנהגויות משפילות כלפיי בינאקה. כמו תמונות עירום משפילות של אשתו החדשה שווסט פרסם בחשבון האינסטגרם שלו או יציאות בפומבי כשסנסורי לבושה רק בשקית ניילון. הדבר הגיע למימדים שהובילו אף להיתקלות אלימה של ווסט עם כתבת רכילות ששאלה אותו על חופש הבחירה של סנסורי במערכת היחסים שלהם. בתגובה ווסט חטף לה את הטלפון והחזירו רק בנוכחות שוטר. כעת, אביה של ביאנקה מנסה להבין גם הוא את פשר הקשר הזה.

View this post on Instagram

A post shared by Just Jared (@justjared)

מקורות סיפרו לאתר DailyMail כי משפחה של ביאנקה כואבת לראות אותה בסיטואציה הזו ותוהה כיצד קניה עצמו היה מרגיש בעתיד אם גבר אחר היה מתייחס לבנותיו, נורת׳ ושיקגו באותה הדרך. עוד נאמר: ״ליאו רוצה לשבת כמו שצריך עם קניה ולשאול אותו מה לעזאזל הוא חושב כשהוא מצעיד ברחובות את ביאנקה כמו ׳טרופי וויף׳ ו׳סחורת זבל׳. ליאו באמת רוצה להושיב את קניה כדי להודיע ​​לו שהוא פוגע במשפחתה בכך שהוא הופך את בתו האהובה למצרך סחיר". עוד הוסיף המקור: ״ליאו יודע שאין שום מצב שקניה יאפשר זאת עבור בנותיו, אז זה לא מובן למה שיעודד את זה עבור אשתו. זאת לא אהבה, זאת שליטה״. עם זאת, גם אביה של ביאנקה לא תלית שכולה תכלת.

ליאו הינו עבריין מורשע שישב בכלא חמש שנים שלמות לאחר שהורשע בהחזקת ייבוא אסור של הרואין בשנת 1982. לא רק סחר בהרואין היא עבירה שמיוחסת לסנסורי האב, אלא גם קיימות הרשעות בגין החזקת אקדח ונשק בלתי חוקי. כמו כן, ליאו הוא גם אחיו של אריס סנסורי, רוצח של כנופייה בשם ״מלברון אל-קאפונה״. אריס נידון למוות בגין רצח, אך לאחר מכן עונשו הומר למאסר עולם בלבד. גם אימה של ביאנקה, אלכסנדרה סנסורי, מביעה דאגה לביתה. המקור טוען כי ״המשפחה והחברים שלה נבוכים, זה רק הולך ומחמיר. הוריה כל כך במצוקה והם אינם מזהים אותה יותר. היא לא הייתה עושה את זה אם לא הייתה נשלטת על ידו״. אולי ווסט כן צריך לחשוש מהמפגש עם אביה של ביאנקה.