עוד ועוד דרמות פוקדות את בית המלוכה הבריטי. אחיו הקטן של אימה של קייט מידלטון, גארי גולדסמית׳, עתיד להכנס לבית ״האח הגדול״ בעונת VIP בבריטניה. גולדסמית׳ שידוע בביקורתו נגד ארמון המלוכה והביע בעבר את דעותיו הבעייתיות על היחסים בתוך הארמון, מעלה את החשש במשפחה כי יחשוף סודות אישיים ויפגע בתדמית של אחייניתו. זאת על רקע ההתאוששות הרפואית של קייט בעקבות הניתוח שעברה בבטנה

קייט מידלטון (צילום: רויטרס)
קייט מידלטון (צילום: רויטרס)

המעשה הזה של גארי, אחיה של קרול מידלטון, הפתיע את כולם והגיבה על כך הכתבת המלכותית לשעבר של ה-BBC, ג׳ני בונד. כך היא ארמה למגזין OK!: ״לא יכולה לתאר לעצמי למה גארי גולדסמית׳ עושה את זה. הוא בטוח לא צריך את הכסף. זה משפיל וחסר טעם, שלא נדבר על מסוכן״. עוד הוסיפה ג׳ני: ״במסגרות כאלה קל מידי לשכוח שיש מסביבך מצלמות. הוא יהיה עייף או שיכור ואנשים אחרים יוציאו ממנו דברים שהוא לא התכוון להגיד בפומבי״. עם זאת, חשוב לציין כי גם אמירותיהם של הנסיכים עצמם יכולות להיתפס כבעייתיות, כמו פליטת הפה הגזענית של הנסיך וויליאם שגרמה לרעש תקשורתי רחב.

גארי גולדסמית׳ (צילום:  WPA Pool )
גארי גולדסמית׳ (צילום: WPA Pool )

עוד אמרה הכתבת המלכותית לשעבר: ״אני חושבת שזה רעיון נורא ואני לא חושבת שהוא קיבל את ברכתו של מישהו ממשפחת מידלטון או ממשפחת המלוכה. הוא כבר העביר ביקורת חריפה על הארי ומייגן. אבל וויליאם וקייט רק רוצים לשמור על פרופיל נמוך. גארי יהיה בלחץ עצום בבית וכל דבר שהוא יגיד, תמים ככל שיהיה, יעלה לכותרות. זה לא סוג הכותרות שמתקבלות בברכה במשפחה״.

גארי גולדסמית׳ (צילום: Chris J Ratcliffe/Getty Images)
גארי גולדסמית׳ (צילום: Chris J Ratcliffe/Getty Images)

עוד הוסיפה כי הנסיך והנסיכה עבדו קשה מאוד כדי לנהל את הדברים בדרך שלהם, במיוחד בכל הקשור לתקשורת. הזוג אינו מעוניין שגארי ידבר באופן חופשי לחלוטין עליהם כזוג ועל בית המלוכה. כזכור, גולדסמית׳ שומר על קשר הדוק עם משפחתו, אך לעיתים הוא מתבטא עבורם בנושאים שהם אינם יכולים להתבטא בעצמם.

הנסיך ויליאם וקייט מידלטון (צילום: רויטרס)
הנסיך ויליאם וקייט מידלטון (צילום: רויטרס)

לאחר העונה השישית והאחרונה של ״הכתר״, גארי התארח בפודקאסט של ה״דיילי מייל״ והגן על אחותו הגדולה קרול, לאחר שבסדרה הוצגה כאם שהכריחה וייעדה את קייט להתחתן עם הנסיך וויליאם מלכתחילה. באותו הראיון גארי שיבח את קייט בכך שהיא עבדה קשה מאוד כדי להכנס לאוניברסיטת סנט אנדרו מרצונה ועשתה את כל הבחירות שלה בעצמה.