השחקן בראדלי קופר מתכונן להשקה של מערכת היחסים שלו עם ג׳יג׳י חדיד באירוע הוליוודי גדול, הלא הוא טקס פרסי האוסקר. השחקן מועמד לפרס השחקן הראשי הטוב ביותר בסרט ״המאסטרו״, שמועמד לעוד 6 פרסים. את הסרט גם כתב, הפיק וביים בראדלי ואף מככבת בו בתו הקטנה, ליאה. זוהי המועמדות ה-12 של קופר בכל מהלך הקריירה, אך הוא מעולם לא זכה בפרס הגדול. האם הפעם הוא יזכה בכל הקופה - גם מבחינה זוגית וגם מבחינה מקצועית?

בראדלי קופר (צילום: Tommaso Boddi/GettyImages)
בראדלי קופר (צילום: Tommaso Boddi/GettyImages)

על פי דיווח של PageSix מקורות הקרובים לשחקן בן ה-49 סיפרו כי השניים לא מתכוונים להסתיר את הזוגיות החדשה שלהם, שהחלה לפני מספר חודשים באוקטובר האחרון. השניים שמרו בהתחלה על סודיות מסוימת, אך בשבועות האחרונים תמונות הפפראצי שלהם מבלים ביחד מידי יום הציפו את הרשתות החברתיות. מקור קרוב לדוגמנית בת ה-28 אמר: ״זה בהחלט נהיה רציני יותר, הם לגמרי בעניין של זה״. 

עוד מקורות נוספים אמרו כי חדיד ככל הנראה תצטרף לקופר באירוע האפטר פארטי המפואר של האוסקר, אך לא ידוע אם השניים יצעדו ביחד על השטיח האדום בערב הכי גדול בהוליווד. ייתכן כי הולך להיות כאן מפגש פסגה משפחתי, מאחר וקופר תמיד מגיע לטקס יחד עם אימו האהובה, גלוריה קמפאנו. נציין כי חדיד כבר בעבר פגשה את אימו של קופר, כשהשלושה הלכו אחרי טקס פרסי גלובוס הזהב לארוחת ערב משותפת בלוס אנג׳לס. אימו של קופר אף נתפסה נועלת זוג נעלי ספורט מליין האופנה של חדיד ״Guest in Residence״. 

ג'יג'י חדיד (צילום: Pascal Le Segretain.GettyImages)
ג'יג'י חדיד (צילום: Pascal Le Segretain.GettyImages)