הסכסוך בין האחים המלכותיים עולה שלב? נראה שלגמרי כן, כי על פי התקשורת הבריטית, הנסיך ויליאם לא מוכן להימצא בנוכחותו של אחיו, הנסיך הארי, גם אם אם מדובר בתקשורת וירטואלית בלבד. הערב (חמישי), עתיד להתקיים טקס הענקת "פרס מורשת דיאנה" במוזיאון המדע בלונדון. בטקס המדובר שאמור לחלוק כבוד לאמם המנוחה של הנסיכים, מוענק פרס עבור "מנהיגים צעירים יוצא דופן שנותנים השראה לדור הבא", אולם נראה שהשניים ממש לא בעניין של לחלוק כבוד ולשים את הפערים ביניהם בצד. 

הנסיכה דיאנה (צילום: רויטרס)
הנסיכה דיאנה (צילום: רויטרס)

על פי ה"טיימס" הבריטי, הנסיך ויליאם אמור לעלות לנאום בטקס ולברך את הזוכים בו, ואחריו אמור לעלות בשיחת וידאו הנסיך הארי מקליפורניה ולברך גם הוא את הנוכחים באירוע. אלא שעל פי הלו"ז של הטקס, ויליאם יעזוב את המקום בסיום הנאום שלו ורק לאחר מכן יוכל הארי לעלות ולדבר עם הקהל. כל זאת כאמור, על רקע הקרע המתמשך בין השניים שהתחיל עוד בשנת 2020 כשהנסיך הג'ינג'י הודיע שהוא עוזב את תפקידו במשפחת המלוכה. אם תהיתם לעצמכם שאולי מדובר בצירוף מקרים של לו"ז צפוף, תחשבו שנית כי לפני הסכסוך המתוקשר, השניים שיתפו פעולה באירוע השנתי וחלקו כבוד משותף לאמם.

הנסיך וויליאם, הנסיך הארי (צילום: רויטרס)
הנסיך וויליאם, הנסיך הארי (צילום: רויטרס)

הסערה התקשורתית הזו מגיעה בטיימינג גרוע מאוד עבור מי שעתיד להיות המלך הבא של בריטניה, לאחר שתאוריות קונספירציה רבות נפוצו על אשתו ויליאם, קייט מידלטון. כזכור, נסיכת ויילס עברה ניתוח מורכב בבטנה ולא נצפתה זמן רב בציבור. בשביל להרגיע את התושבים המודאגים, פרסם הארמון תמונה משותפת של מידלטון עם ילדיה לכבוד יום האם, אלא שמהר מאוד התברר כי מדובר בתמונת פוטושופ. אנשיה של מידלטון ניסו למזער נזקים ושחררו בשמה הצהרה לפיה היא "משתעשעת לפעמים לעשות ניסויים בעריכה".