הזמרת הלטינית שאקירה עוברת בשנתיים האחרונות את התקופה המורכבת ביותר בחייה כשהיא נאלצה להתמודד עם פרידה מבן זוגה ג'רארד פיקה לאחר שגילתה שבגד בה, ובהמשך גם עם האשמות של העלמות מס בהיקף של מיליונים. בראיון שנתנה הכוכבת ל-apple music, היא מדברת לראשונה על אהבה ומסבירה לראשונה, למה ככל הנראה היא לא חושבת שתתאהב יותר בחייה. 

שאקירה, פיקה (צילום: אינסטגרם)
שאקירה, פיקה (צילום: אינסטגרם)

"אני חושבת שחברות נמשכת יותר מאהבה", אמרה תחילה שאקירה בראיון והמשיכה: "למרות שאני עדיין חושבת לחוות אהבה, לחוות אותה במלואה עם כל הפסגות והעומקים שלה, זה חיוני מאוד לחיינו כבני אדם". למרות ההתחלה האופטימית, הזמרת בת ה-47 המשיכה את דבריה כשאמרה: "חשבתי שהאהבה תהיה שם לנצח בשבילי, וזה אחד החלומות השבורים שלי. אני לא יודעת אם אוכל למצוא את זה שוב, כנראה שלא, אני לא יודעת".

שאקירה (צילום: רויטרס)
שאקירה (צילום: רויטרס)

אחת הכוכבות הענקיות בעולם, התייחסה למשבר שחוותה בעקבות הבגידה של פיקה כשאמרה: "כשאיבדתי את הבנים שלי וכשהייתי צריכה להתמודד עם הרגעים האפלים והקשים בחיי, חברים היו שם ושמרו עלי. הם אלה שהראו לי את המשמעות האמיתית של החיים. אולי לא אזדקן עם בן זוג, אבל אזדקן מוקפת בחברים טובים". שאקירה לא עצרה שם וסיפרה כמה נאלצה להקריב מהקריירה שלה למען זו של פיקה, והראיון הזה מגיע כזכור לאחר שבשנה שעברה הוציאה את אחד הלהיטים הגדולים ביותר שלה, בו השתלחה באקס הבוגדני עם השורה האייקונית "החלפת רולקס בקאסיו", כשהיא מתכוונת לבת זוגו הצעירה ממנו ב-12 שנה, קלרה צ'יה מרטי.

ג'רארד פיקה, קלרה צ'יה מרטי  (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ג'רארד פיקה, קלרה צ'יה מרטי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)