חיי האהבה של שאקירה הפכו בשנים האחרונות לסיפור טלנובלה עם הבגידה המפורסמת של בן זוגה לשעבר, הכדורגלן ג'רארד פיקה, והשיר התקיף והמשחיר מאוד שהיא הוציאה עליו בהמשך והפך ללהיט ענק. כעת, נראה כי הזמרת הענקית מצאה אהבה חדשה, אולם כמו כל הדרמות שקורות בחייה, גם כאן לא מדובר בסיפור פשוט ורומנטי בין זוג אוהבים חדש.

שאקירה (צילום: elsa/gettyimges)
שאקירה (צילום: elsa/gettyimges)

שאקירה בת ה-47, יוצאת בחודשים האחרונים על פי דיווחים עם השחקן לוסיאן לוויסקאונט בן ה-31, המוכר בעיקר בזכותו תפקיד המשחק שלו ב"אמילי בפריז". השניים הכירו בחודש פברואר האחרון על סט הצילומים לקליפ שלה "Punteria", שם גילם לוויסקאונט את המאהב של הזמרת הקולומביאנית, אלא שכמו כל סיפור הוליוודי טוב, הכימיה זלגה מהמצלמות למציאות והשניים נצפו צמודים ואף תועדו יחד בדייט במסעדה איטלקית בניו יורק. 

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Just Jared‎‏ (@‏‎justjared‎‏)‎‏

אולם על פי אתרי הבידור בחו"ל, חבריה הקרובים של שאקירה לא מרוצים במיוחד מהסיטואציה המתפתחת, כיוון שלטענתם השחקן הצעיר מנצל את הזמרת כדי לקבל יותר חשיפה ופרסום. "שאקירה נואשת להתאהב, אבל חבריה מודאגים מכך שלוסיאן בסך הכל מטפס את דרכו לצמרת, כי לפני כן הוא יצא עם נשים הרבה פחות מפורסמות ממנה", אמר מקור לדיילי מייל הבריטי והמשיך: "חברים שלה חוששים שהוא רק רוצה שאנשים ידעו את השם שלו והיא לגמרי מספקת לו את זה".

לוסיאן לוויסקאונט (צילום: Kristy Sparow/Getty Images)
לוסיאן לוויסקאונט (צילום: Kristy Sparow/Getty Images)

עוד הוסיפו המקורבים, כי שאקירה כלל לא הצליחה להתגבר על פיקה וכי היא ולוויסקאונט לא מעורבים לגמרי רגשית ובינתיים הם רק נהנים אחד מהשני, דבר שמרגיע מאוד את סביבתה. חשוב לציין, שלמרות הדיווחים על הזוגיות החדשה, רק לפני כשלושה שבועות, התראיינה הזמרת ל-apple music, שם חשפה כי היא לא חושבת שתתאהב שוב אי פעם: "חשבתי שהאהבה תהיה שם לנצח בשבילי, וזה אחד החלומות השבורים שלי. אני לא יודעת אם אוכל למצוא את זה שוב, כנראה שלא, אני לא יודעת".

שאקירה, פיקה (צילום: אינסטגרם)
שאקירה, פיקה (צילום: אינסטגרם)