השחקנית טורי ספלינג לא צריכה פרטיות. לאחרונה ספלינג עלתה עם פודקאסט חדש בשם ״misspelling״, אותו קידמה ברשתות החברתיות עם תמונת עירום שלה. בפודקאסט כוכבת ״בוורלי הילס 90210״ חושפת שהיא לא עשתה קקי או פיפי לבד ב-18 השנים שבהן היא הייתה נשואה לדין מקדרמוט. כזכור, השניים בתהליכי גירושין שהחלו ממש לאחרונה.

טורי ספלינג (צילום: Frazer Harrison / Getty Images)
טורי ספלינג (צילום: Frazer Harrison / Getty Images)

השחקנית מספרת כי היא תמיד עושה את ״ענייניה״ מול בעלה, אבל עכשיו לאחר הגירושין, היא הולכת לשירותים יחד עם אחד מילדיה. "קודם כל זה היה דין, אחר כך זה היה הילדים", אמרה ספלינג בת ה-50, על חמשת ילדיה - ליאם בן ה-17, סטלה בת ה-15, האטי בת ה-12, פין בן ה-11 ובו בן ה-7. "בו עומד שם ובוהה, לפעמים מדבר איתי. כאילו, בזמן שאני עושה קקי" היא אמרה. "אני חושבת שאני מתפקדת טוב יותר עם אנשים״.

טורי ספלינג, דין מקדרמוט והילדים (צילום: Getty images/Jon Kopaloff )
טורי ספלינג, דין מקדרמוט והילדים (צילום: Getty images/Jon Kopaloff )

הווידוי הגיע לאחר שהשחקנית נזכרה באנשים שאמרו לה שהיא צריכה "להיות מאושרת... לבד". היא ומקדרמוט סיימו את הקשר ביוני 2023 לאחר ויכוח ״חייתי״. עם זאת, השחקנית לא הגישה בקשה לגירושין עד מרץ האחרון - והיא תיעדה את הרגע שבו סיפרה למקדרמוט בשידור חי בפודקאסט שלה. "עשינו את זה", אמרה ספלינג במהלך השיחה, ואמרה למקדרמוט שהיא אוהבת אותו לפני שניתקה. הצד של דין בשיחה לא שודר וספלינג טוענת שהוא אמר: "יש לי עורך דין. התכוונתי לעשות את זה, אבל מגניב, חוסך לי 500 דולר״.

החשיפות של ספלינג לא באמת מרגשות במיוחד, כשמדובר במשפחה לא פחות מתועדת ממשפחת קרדשיאן. ספלינג ומקדרמוט נישאו בשנת 2006. חמש שנים לתוך הנישואין, דיווח המגזין Us weekky שדין בוגד ברעייתו עם אישה בשם אמילי גודהאנד. בני הזוג הלכו לטיפול שתועד במלואו לסדרת הריאליטי הכושלת בכיכובם. בהמשך, מקדרמוט אשפז את עצמו במכון גמילה ממין, לא לפני שפרסם ברשת סרטון סקס בו כיכב עם אשתו. 

טורי ספלינג (צילום: Tommaso Boddi/GettyImages)
טורי ספלינג (צילום: Tommaso Boddi/GettyImages)