הילדים של בן אפלק וג'ניפר גארנר גדלו והפכו לנערים, ולאט לאט מתחילים לתפוס את הכותרות במדורי הבידור. רק לפני מספר חודשים, בתם של צמד הכוכבים, וילוט בת ב-18, צולמה עם חולצה תומכת פלסטין ועוררה סערה ברחבי הרשת, ואילו כעת הגיעה תורה של הבת האמצעית סרפינה רוז, שהחל מהיום (רביעי), מזדהה ככל הנראה כא-בינארי ומונח הפניה אליהם הוא בלשון רבים ולא זכר/נקבה.

סרפינה אפלק. 2022 (צילום: James Devaney gettyimages)
סרפינה אפלק. 2022 (צילום: James Devaney gettyimages)

בטקס הלוויית אביה של ג'ניפר שהלך לעולמו, התייצבו שלושת הילדים של הכוכבים ועלו לשאת דברים. כשהגיע תורה של סרפינה, הם עלו לבמה עם שיער קצוץ והציגו את עצמם בשמם החדש, פין. לאחר מכן, קראו פין כמה פסוקים מהנצרות לזכר הסבא, ויליאם ג'ק גארנר. פין, כבר נצפו לפני מספר חודשים עם שיער קצוץ, אולם זו הפעם הראשונה שהם מציגים את עצמם בשמם החדש לעיני כל העולם.

פין אפלק  (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
פין אפלק (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

יכול להיות שלחלק מהקוראים ייקח קצת זמן להבין את לשון הפניה (שבאנגלית נקרא they/them), אולם הסיפור לא נגמר כאן, כיוון שאפלק, אביהם של פין, נשוי כזכור לכוכבת ענקית אחרת, ג'ניפר לופז, שגם בתה המתבגרת איימי, הכריזו על עצמם כא-בינאריים. איימי ופין נצפו בחודש פברואר האחרון מתהלכים יחד ברחובות ניו יורק ונראה היה שהתקרבו והפכו לחברים קרובים, ו-TMI אמנם התעייפו מלכתוב את האייטם המסורבל הזה אבל תומכים בכל צורה, צבע, נטייה ומגדר לחלוטין. 

איימי ופין, ילדיהם של ג'יי לו ובן אפלק, בניו יורק בחודש פברואר האחרון (צילום:  Pierre Suu gettyimages)
איימי ופין, ילדיהם של ג'יי לו ובן אפלק, בניו יורק בחודש פברואר האחרון (צילום: Pierre Suu gettyimages)