רגע אייקוני במיוחד קרה אתמול בלילה (שבת), כשויקטוריה בקהאם חגגה את יום הולדתה ה-50 במסיבה מושקעת במיוחד בלונדון עם נוכחות מרשימה במיוחד של איי ליסטים רבים ביניהם טום קרוז, גאי ריצ'י, דוגמנית ויקטוריה סיקרט רוזי הנטינגטון וייטלי, השף גורזון רמזי, השחקנית אווה לנגוריה ועוד רבים וטובים ויפים ומוצלחים. מלבדם, הגיעו כמובן כל משפחת בקהאם שנכחו עם הגנים המשובחים שלהם - הילדים ברוקלין, רומיאו, קרוז והארפר סבן והבעל, אם במקרה לא שמעתם עליו, שחקן כדורגל בשם דיוויד בקהאם.

משפחת בקהאם (צילום: Gareth CattermolegettyImages)
משפחת בקהאם (צילום: Gareth CattermolegettyImages)

ולמה TMI כל כך מתלהבים מיום ההולדת הזו? ובכן גם כי 50 זה יום הולדת עגול ומרשים, אולם במהלך המסיבה קרה רגע אחד אייקוני שייזכר לתקופה ארוכה, כשבקהאם התאחדה עם כל חברותיה ללהקת הספייס גירלז שהגיעו בהרכב מלא ויתרה מכך, עלו להופיע יחד ברגע שזרק אותנו חזרה בגעגועים לניינטי'ז. בתיעוד שהעלה דיוויד לרשתות החברתיות, נראות כל הבנות הלהקה המצליחה כשהן שרות את אחד הלהיטים שלהן - stop, וויקטוריה עצמה שיתפה את הסרטון המדובר וכתבה: "הלילה הכי טוב אבר, יום הולדת שמח לי!".

הפעם האחרונה בה הופיעו יחד מל בי, מל סי, ויקטוריה בקהאם, אמה בנטון וג'רי האליוול בהרכב מלא, היתה במהלך אולימפיאדת לונדון בשנת 2012. מאז, נפוצו דיווחים רבים על ניסיונות לקאמבק של הלהקה שתמיד נענו בשלילה מצדה של בקהאם שרצתה להתנער מהספייס גירלז וסירבה בתוקף להופיע יחד. כעת, נראה שלכבוד הכניסה לעשור השישי בחייה, החליטה פוש ספייס לשנות את עמדתה ואין נרגשים מאיתנו על כך. 

הספייס גירלס. אולימפיאדת לונדון 2012 (צילום:  Jeff J Mitchell  Getty Images)
הספייס גירלס. אולימפיאדת לונדון 2012 (צילום: Jeff J Mitchell Getty Images)