טיילור סוויפט הוציאה בסוף השבוע האחרון את אלבומה המצופה "The Tortured Poets Department" (מחלקת המשוררים המעונים, בשפה חופשית אם תרצו), והסעירה כצפוי את העולם ואת הסוויפטי'ז שחיכו בקוצר רוח לשמוע מוזיקה חדשה מהאמא הרוחנית שלהם. האלבום כצפוי, הפך תוך רגע למושמע ביותר בערוצי הסטרימינג השונים, וסוויפט אף התעלתה על עצמה כשהודיעה במהלך שחרור האלבום על רצועת בונוס של 15 שירים נוספים (סך הכל 31). אולם בזמן שאנחנו כאן חוגגים את חג הפסח ומנסים לשדר אחדות ולסמן תקופות חדשות, הזמרת הגדולה ביותר בעולם כרגע, ממש לא באותו מיינד והיא החליטה לסגור חשבון מול כל העולם עם איזו אחת, קים קרדשיאן.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Taylor Swift‎‏ (@‏‎taylorswift‎‏)‎‏

בקצרה למקרה שמישהו לא מכיר את משולש טיילור-קים-קניה, TMI כאן להזכיר שבשנת 2016, הוציא קניה ווסט, בעלה של קרדשיאן ועדיין איש שפוי דאז, את אחד מלהיטיו "famous". בשיר, מוזכרת סוויפט כשהוא שר "הפכתי את הכלבה הזאת למפורסמת", דבר שעורר את זעמה של הזמרת שטענה כי לא היה ולא נברא. בהמשך, שחררה קרדשיאן הקלטה בה נשמעת סוויפט מדברת עם קניה על השיר המדובר וכביכול מאשרת לו להזכיר אותה בין השורות, דבר שגרר זעם רב כלפי סוויפט והוריד את המוניטין שלה לשפל חסר תקדים, במהלכו היא הסתגרה בביתה כמעט כשנה. לבסוף בשנת 2020 הודלפה לרשת ההקלטה המלאה, שם נודע לראשונה כי ווסט וקרדשיאן מעולם לא הזכירו בפניה במהלך השיחה את המילה "כלבה", והיא זכתה לגאולה לה חיכתה. כעת, באלבומה החדש, סוויפט לא מותירה מקום לספק ונוקמת בקים בכל הכוח.

קים קרדשיאן, קניה ווסט וטיילור סוויפט בתקופה זוהרת יותר, בלשון המעטה (צילום:  Larry Busacca.GettyImages)
קים קרדשיאן, קניה ווסט וטיילור סוויפט בתקופה זוהרת יותר, בלשון המעטה (צילום: Larry Busacca.GettyImages)

באחד משירי האלבום שנקרא thanK you aIMee, ניתן להבחין שיש שלוש אותיות שמודגשות באותיות גדולות שיוצרות את המילה KIM, כך שלא באמת צריך לנחש למי הוא מכוון. בתוך השיר, מדברת סוויפט על מישהי בשם "איימי", שהתעללה בה בתיכון, אולם לא קשה לזהות רפרנסים מובהקים לכוכבת הריאליטי. בין השורות, שרה סוויפט: "המילים שלך עדיין מצלצלות לי בראש" ו-"שיניתי את השם שלך וכל רמז אמיתי עליך, ויום אחד הילדים שלך יחזרו הביתה וישירו את השיר הזה שרק שנינו יודעות שהוא עליך". עוד שרה הכוכבת: "כולם אומרים על אמא שלי שהיא אישה קדושה, אבל אפילו היא ייחלה למותך".

קים קרדשיאן (צילום: רויטרס)
קים קרדשיאן (צילום: רויטרס)

מדובר בשנה מורכבת מאוד עבור קרדשיאן בהקשר של סוויפט שהחליטה לנקום בכל הכוח. בסוף השנה שעברה, נבחרה הזמרת לאשת השנה של טיים מגזין, שם דיברה על קרדשיאן כשאמרה שההקלטה המדוברת נערכה בצורה לא חוקית ושהיא לא קיבלה התנצלות מכוכבת הריאליטי עד היום. אולי אחרי השיר הזה, תגיע הסליחה. לא בטוח, זאת בכל זאת קים, אבל אולי. לכי תדעי טיילור, לכי תדעי. 

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Taylor Swift‎‏ (@‏‎taylorswift‎‏)‎‏