הסכסוך של בריטני ספירס לבין אביה ג׳יימי ספירס נמשך תקופה ארוכה בבית המשפט והצליח לגרום למעריצים רבים להפגין בעד שחרורה המשפטי של בריטני מחזקת ג׳יימי. ההכרעה במשפט הזה הגיעה לסופה לפני שנתיים, שם נקבע כי ג׳ימי לא ישמש יותר כאפוטרופוס של בריטני, אחרי 13 שנים שהייתה תחת חסותו. כעת, שנתיים אחרי ההכרעה הזאת, בית המשפט גוזר על בריטני את ההוצאות המשפטיות של אביה. 

ג'יימי ספירס  (צילום: AFP.GettyImages)
ג'יימי ספירס (צילום: AFP.GettyImages)

הוצאות המשפט של ג׳יימי עומדות על כ-2 מיליון דולר, שיתווספו להוצאות המשפט של בריטני עצמה, שעמדו על 4 מיליון דולר. קרובים אל ספירס סיפרו לאתר TMZ כי היא ״רותחת״ וחשה שעורך דינה, מת׳יו רוזנגרט, רימה אותה כשאמר שיש לו קייס חזק לניצחון בתיק. רוזנגרט מסר למערכת CNN כי זה ״היה כבוד לייצג ולהגן על ספירס, משאלתה הוגשמה והיא חופשייה כעת״. עורך דינו של ג׳יימי, אלכס וינגרטן, מסר כי ״ג׳יימי נרגש שזה נגמר, הוא אוהב את בתו ורוצה את הטוב ביותר עבורה״.

בריטני ספירס (צילום: צילום מסך טוויטר)
בריטני ספירס (צילום: צילום מסך טוויטר)

כזכור, בנובמבר 2021, הזמרת השתחררה מחזקת אביה לאחר 13 שנים בהן הוא שלט בחייה האישיים והמקצועיים, דבר שגרם לדעיכת הקריירה המוזיקלית של בריטני עד כדי שהפסיקה להופיע ולשיר. הניצחון של ספירס במשפט היה לאחר מאבק ממושך, כאשר לאורך כל הזמן ספירס יצאה נגד אביה שניצל אותה כלכלית והתעלל בה רגשית. אנחנו שמחים לראות כי המאבק הזה הגיע לסופו, גם במחיר יקר, בריטני משוחררת כעת לצמיתות. 

בריטני ספירס (צילום:  VALERIE MACON  Getty Images)
בריטני ספירס (צילום: VALERIE MACON Getty Images)