לפני חודש וחצי הסעירה הנסיכה קייט מידלטון את העולם כשחשפה שהיא חולה במחלת הסרטן, שלושה חודשים לאחר שנעלמה לחלוטין מהעין הציבורית, דבר שגרר תאוריות קונספירציה רבות וסרטון אחד שנוי במחלוקת בו נראים היא ובעלה, הנסיך ויליאם מתהלכים ברחוב ומשדרים עסקים כרגיל, אולם על פי טענות רבות, מדובר בכפילה של הנסיכה. בסופו של דבר, התוודתה מידלטון על מחלתה וזכתה לאהדה רבה מהציבור הבריטי שדירג אותה בתור בת המלוכה האהובה ביותר בממלכה (הם בריטים והם אוהבים לדרג אנשים, לכו תבינו).

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

כעת, לאחר ששמרו על שתיקה מתונה וניסו לשדר עסקים כרגיל, יצא ויליאם לביקור בניוקאסל שבצפון אנגליה, שם צעד ברחוב ונתקל בהמון שהתלהב ורצה פיסה מהמלך העתידי של בריטניה. הנסיך עצמו עצר על מנת לשוחח עם הקהל, שם ניגשה אליו אזרחית ושאלה: "אכפת לך אם אשאל מה שלום אשתך וילדיך?", הנסיך ענה לה בנימוס: "כולנו בסדר גמור, תודה". האזרחית לא ויתרה ושאלה בחזרה: "גם קייטלין נכון?" וזה השיב שוב: "כולנו בסדר גמור". 

לא מדובר אמנם בהצהרה מרעישה במיוחד, אולם כן באחת חריגה, שכן משפחת המלוכה ממעטת מאוד לדבר על מחלתה של הנסיכה וגם של המלך צ'ארלס שאובחן אף הוא במחלה מספר חודשים לפני כלתו. על פי דיווחים, הנסיך עצמו לקח חופש של מספר שבועות על מנת לתמוך באשתו וחזר לתפקידיו הרשמיים רק לאחר ששהה לצדה ועזר לה. 

המלך צ'ארלס (צילום:  WPA Pool )
המלך צ'ארלס (צילום: WPA Pool )