בנו של ניקולס קייג', ווסטון קייג', מואשם בכך שהיכה את אמו, כריסטינה פולטון. הקטטה של האם והבן התחילה כריב מילולי שהפך במהירות למריבה אלימה במיוחד, שם ווסטון תקף את אימו וגרם לה לחבלות בפנים ופנס בעין. אנשים ששמעו את הצעקות מבחוץ נלחצו לביתה של השחקנית להעניק עזרה ראשונה, אך פולטון סירבה לנסוע לבית החולים. 

על פי מקורות ששוחחו עם TMZ, ווסטון נמצא חשוד בתקרית אלימה שהתרחשה בביתה של פולטון בלוס אנג'לס, ב-28 באפריל. רשויות החוק מבצעות בדיקה האם המקרה ייחשב כפשע אלימות או לא. עם זאת, ווסטון לא נעצר, אלא עזב את המקום לפני שהשוטרים הגיעו. מקורות הקרובים לפולטון טוענים כי היא התבקשה לעזור לבנה בסיטואציה רגשית מורכבת ועל כן אירחה אותו בביתה כדי לעזור לו. 

עם זאת, פולטון הכחישה את ההאשמות נגד בנה על אלימות וביקשה פרטיות. ביום ראשון האחרון השחקנית צולמה עם חבורות על פנייה, כשהפנס בעין נותר במקומו אך החבורות האחרות התחילו להחלים. 

כריסטינה פולטון (צילום:  David Livingston Gettyimages)
כריסטינה פולטון (צילום: David Livingston Gettyimages)

כזכור, ניקולס קייג' היה בזוגיות עם כריסטינה פולטון החל מ-1988, בעקבותיו נולד ווסטון ב-1990. קייג' מחזיק בתואר של אחד השחקנים שהתחתנו והתגרשו הכי הרבה פעמים בהוליווד. בין 1995 ל-2001 היה נשוי לשחקנית פטרישה ארקט. ב-2002 היה נשוי לליסה מארי פרסלי, בתו של אלביס פרסלי והשניים הגישו בקשה לגירושין אחרי 107 יום בלבד, הגירושים נכנסו לתוקף ב-2004.

שנה אחרי, ב-2005 קייג' היה נשוי לאליס קים, להם נולד בן בשם קל-אל באוקטובר 2005, הנישואים האלה היו הכי ארוכים והחזיקו עד 2016. במרץ 2019, קייג' התחתן עם אריקה קויקה וארבעה ימים אחר כך קייג' הגיש בקשה לגירושין. בפברואר 2021, קייג' התחתן עם ריקו שיבטה. בתם, אוגוסט פרנצ'סקה, נולדה בספטמבר 2022. השניים עדיין ביחד. 

ריקו שיבאטה, ניקולס קייג', ווסטון קייג' (צילום: JC Olivera getty images)
ריקו שיבאטה, ניקולס קייג', ווסטון קייג' (צילום: JC Olivera getty images)