הגלגל תמיד כאן כדי להסתובב. ג׳ניפר לופז ובן אפלק, מי שעשו קאמבק היסטורי אחרי 20 שנה, נכנסו כעת לסבב של בעיות במערכת היחסים, כשמקורבים אליהם טוענים שהנושא של גירושין נמצא על הפרק. אפלק ולופז היו בזוגיות מ-2002 עד 2004 ואף התארסו, אולם ביטלו הכל ברוח סערה, והחליטו לחזור לסבב ב׳ ב-2022. כעת, ניכר כי מערכת היחסים לא ממש מצליחה לשרוד. 

על פי הדיווחים, מי שמעודדת את אפלק היא גרושתו, ג׳ניפר גארנר. גארנר משוחחת הרבה עם אפלק ומשכנעת אותו ״לעבוד על הנישואים״ עם לופז ככל שהשמועות על גירושים נהיות יותר ויותר ריאליות. על פי מקור ששוחח עם Us Weekly Tuesday, נאמר כי גארנר ״תומכת לחלוטין במערכת היחסים שלהם ורוצה שהוא יהיה מאושר״. כזכור, גארנר ואפלק היו נשואים מ-2005 עד 2018 והמקור מספר כי היא ״יודעת איך זה מרגיש כשתהילה יכולה להעמיס על מערכת היחסים של בני זוג״. 

ג'ניפר לופז ובן אפלק (צילום: 	Matt Winkelmeyer / Staff)
ג'ניפר לופז ובן אפלק (צילום: Matt Winkelmeyer / Staff)

התמיכה של גרושתו של אפלק מגיעה על רקע המקורות שאמרו כי אפלק ״התעשת״ ומבין שמערכת היחסים שלו עם לופז נמצאת בדרך לגירושין. "אם הייתה דרך להתגרש על רקע אי שפיות זמנית", סיפר מקורב אל אפלק ביום שני ל-PageSix. "הוא מרגיש שהשנתיים האחרונות היו רק חלום, והוא התעשת עכשיו ומבין שאין סיכוי שזה יעבוד".

בשבוע האחרון, לופז ואפלק היו בחזית השמועות על הפרידה, מאז שנחשף כי השחקן שוהה על פי הדיווחים בבית נפרד מהזמרת. השחקן נצפה מספר פעמים ללא טבעת הנישואין שלו וללא הזמרת, מה שגרם להד השמועות רק להתעצם. עוד מקורות סיפרו ל-Us Weekly Thursday כי "לג'ן ובן יש בעיות בנישואיהם. רוב הזמן הם נמצאים בשני מצבים שונים לחלוטין״. באותו הלילה של השמועות, בני הזוג הציגו חזית מאוחדת כשהשחקן נראה אוסף את לופז ובתה אמה, בת ה-16, מהופעה של בת ה-15 של אפלק, סרפינה.

בן אפלק, ג'ניפר לופז (צילום: רויטרס)
בן אפלק, ג'ניפר לופז (צילום: רויטרס)

הצילומים של אפלק תפסו אותו במבט חמור וזעוף, כשהדיילי מייל דיווחו שהוא וכוכבת הפופ לא התנשקו או התחבקו כשהם ראו אחד את השני באותו המפגש. בני הזוג, שנישאו מחדש ביולי 2022, עדיין לא הגיבו על מצב מערכת היחסים שלהם, אבל זה לא סוד שאור הזרקורים הלחיץ ​​את מערכת היחסים שלהם בעבר וככל הנראה שגם עכשיו. במהלך הסרט התיעודי של לופז, "סיפור האהבה הגדול ביותר שסופר אי פעם", דיבר אפלק על "הניסיון ללמוד להתפשר" עם "הגישה המאוד שונה" של אשתו. "כשג'ן ואני נפרדנו לפני כן, מה שזירז את העניין היה החטטנות סביב החיים הפרטיים שלנו", אמר והרהר על האירוסין הראשון שלהם מ-2002 עד 2004.

ג'ניפר לופז ובן אפלק  (צילום: רויטרס)
ג'ניפר לופז ובן אפלק (צילום: רויטרס)