האם ג'ניפר לופז ובן אפלק, הזוג הכי הוליוודי שהתארס בשנת 2003 וארבעה ימים לפני החתונה נפרד, חזר האחד לזרועות השנייה לפני שלוש שנים והראה למעריצים שהמציאות עולה על כל דמיון עומד להיפרד שוב ולשבור לנו את הלב בפעם השניה?. לפי דיווחים מעבר לים נראה שהשניים הפרידו כוחות וכבר לא מתגוררים תחת אותה קורת גג.

ג'ניפר לופז חושפת: ״אני בפוסט טראומה מהזוגיות עם בן אפלק"
"תתרחקו כלב**ת": ג'ניפר לופז תועדה תוקפת מעריצות של בן אפלק

מקורב לשחקן אמר לדיילי מייל: "זה נגמר, הם בדרך לגירושים והפעם זה לא באשמתו של בן. הוא מתמקד בעבודה שלו ובילדים שלו עכשיו. בן כבר עזב את הבית המשותף שלהם והם כנראה ימכרו את בית החלומות שבילו שנתיים בחיפושים אחריו".

הוא הוסיף כי "הם לעולם לא יפסיקו לאהוב אחד את השנייה, אבל היא לא יכולה לשלוט עליו והוא לא יכול לשנות אותה. אין שום סיכוי שהם היו מחזיקים מעמד".

עוד אמר המקורב, כי "בן לעולם לא ינסה להקטין את החלומות של ג'ניפר או להגיד לה שהיא לא יכולה לעשות משהו שלא יקדם את הקריירה שלה, אפילו שהיא יכולה להיות מאוד שתלטנית עליו".

ג'ניפר לופז ובן אפלק (צילום: 	Matt Winkelmeyer / Staff)
ג'ניפר לופז ובן אפלק (צילום: Matt Winkelmeyer / Staff)

לפי דיווחים הזמרת, השחקנית והרקדנית לא נראתה בחברתו של בעלה במשך שבועות, והגעתה לבדה לשטיח האדום במט גאלה מוקדם יותר החודש ליבתה שמועות שבני הזוג נפרדו.

עוד דווח, כי לופז נראתה מחפשת בית עם חברה מוקדם יותר השבוע, ונצפתה ללא אפלק כשהיא עושה את דרכה לסטודיו לריקוד בלוס אנג'לס עם הצוות שלה.