מכירים את הפנטזיה הזו שאתם נוסעים לחו"ל ונתקלים בזמר האהוב עליכם ברחוב והוא מתחיל לדבר אתכם ואז מחליט להזמין אתכם להופעה שלו בחינם ואתם מגשימים את החלום? בסדר אולי לא, ואולי אלה רק TMI והחסך שלהם מהטור האחרון של ביונסה בקיץ האחרון כשנאלצנו לעמוד בסוף האצטדיון ולראות אותה כמו זבוב קטנטן ולוהט (סיפור אמיתי לחלוטין). בכל מקרה, למספר בנות ישראליות וברות מזל במיוחד, הפנטזיה הזו התגשמה ממש השבוע. 

ליאור בנימיני עם הזמרת הקנדית טייט מקריי (צילום :רותם אלקבץ)

ליאור בנימיני, נסעה יחד עם חברותיה לצפות השבוע בהופעה של טיילור סוויפט בליסבון שבפורטוגל כחלק מה-Era's Tour שלה שהפך לסנסציה חסרת תקדים, אבל לתפנית בעלילה שחיכתה לה שם היא בכלל לא ציפתה. במהלך החופשה בליסבון, בנימיני וחברותיה טיילו ברחוב, כשנתקלו בזמרת הקנדית והמצליחה טייט מקריי שבמקרה נמצאת גם היא בעיר האירופאית עם הטור שלה. לפני שתצקצקו ותחשבו שאנחנו מנפיצים שמות של זמרות, נספר כי מקריי בת ה-20 היא השם הכי חם בפופ העולמי בשנה האחרונה עם האלבום המצליח שלה "think later". רק כדי לסבר את אוזניכם, השיר המצליח ביותר שלה, "greedy", עומד נכון לרגע זה על יותר ממיליארד השמעות בספוטיפיי, ועמודי הרשתות החברתיות שלה נהנים מעשרות מיליוני עוקבים כמובן.

טייט מקריי (צילום: Frazer HarrisonGetty Images)
טייט מקריי (צילום: Frazer HarrisonGetty Images)

הישראלית ברת המזל, שהיא גם מעריצה של מקריי, לא האמינה שנתקלה בכוכבת האהובה עליה והחליטה לגשת אליה לומר שלום. בשיחה עם TMI היא מספרת על השתלשלות האירועים: "ניסיתי לקנות כרטיסים להופעה שלה לפני שלושה חודשים ולא היה כבר, וחפרתי לחברות שלי שאיזה באסה. ואז הלכנו באחת הכיכרות בליסבון וקארין חברה שלי אמרה לי 'ליאור זו לא טייט?', אמרתי אומייגד אני חייבת להתעלם מהבושה וללכת להגיד שלום. היא היתה הכי חמודה בעולם, ישר אמרה לי 'היי מה קורה?', אמרתי לה - 'תקשיבי ניסיתי להשיג כרטיסים להופעה שלך כי אני מעריצה כבר שנים ונגמר'. היא אמרה לי – 'אני יכולה להביא לך כרטיסים אם את תהיי פה'. היא ביקשה שאשלח לה את השם וכמה אנשים אני רוצה להביא. היא היתה הכי מושלמת וקראה לסוכן שלה והסבירה לי איפה יחכו הכרטיסים. אמרתי לה תודה והיא היתה הכי מושלמת בעולם".

ליאור בנימיני עם הזמרת הקנדית טייט מקריי (צילום: רותם אלקבץ)
ליאור בנימיני עם הזמרת הקנדית טייט מקריי (צילום: רותם אלקבץ)

בנימי מדגישה כי אמנם חבורת הבנות לא ציינה כי הן מישראל, אבל שהן דיברו ליד הכוכבת בעברית: "חשוב לציין שלא אמרנו שאנחנו מישראל. זה לא היה בשיח פשוט. אמרתי לה פשוט שאני מעריצה כבר שנים ועוקבת אחריה מאז שהיא התחילה לרקוד. היא לא שאלה מאיפה אנחנו אבל דיברנו עברית והכל רגיל. היא היתה ממש חמודה". TMI מקנאים ברמות ועדיין מלאי תקווה אם את שומעת את זה גברת ביונסה.

ליאור בנימיני עם הזמרת הקנדית טייט מקריי (צילום :רותם אלקבץ)