ניקי מינאז', אחת הראפריות הגדולות בעולם, הסתבכה היום (שבת) עם הרשויות ההולנדיות לאחר שנעצרה בשדה התעופה של אמסטרדם כשהיתה בדרכה לבריטניה, כחלק מהטור העולמי שלה "Pink Friday 2". המעצר על פי דיווחים, נעשה בגין חשד להחזקת סמים קלים ברשותה של הכוכבת הענקית. מינאז' בעצמה שיתפה בעמוד האינסטגרם שלה, סרטון משדה התעופה לאחר שהורדה מהמטוס, בו אחד הפקידים מבקש ממנה באי נעימות להתלוות אליהם.

"השוטר אמר שאנחנו צריכים להוריד את כל המזוודות ולחפש בכל המזוודות שלך, אני מתנצל להגיד את זה", אומר הפקיד ואילו מינאז' משיבה לו: "למה לא חיפשתם לפני שעלינו למטוס?". הפקיד משיב לה: "זו היתה אמורה להיות בדיקה אקראית ומהירה, אבל עכשיו הם רוצים לפתוח הכל בגלל שצילמת אותו (את השוטר), הוא לא מאמין שאין אצלך יותר דברים ממה שאמרת". על הסרטון הזה כתבה הראפרית: "הם ניסו למנוע ממני להגיע לכל הופעה. הם לקחו את התיקים שלי לפני שהספקתי לראות אותם ושמו אותם על המטוס. ככה זה נראה כשמשלמים לאנשים כסף גדול כדי לנסות לחבל בטור אחרי שכל השאר נכשלו. כל מה שהם עשו לא חוקי".

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Barbie‎‏ (@‏‎nickiminaj‎‏)‎‏

זה לא נגמר כאן, בהמשך עלתה הכוכבת ללייב בעמוד האינסטגרם שלה והתעמתה עם השוטר שעצר אותה. במהלך הסרטון, מבקשת מינאז' לדבר עם עורך דין בעוד השוטרים מאיצים בה לבוא איתם כדי שתוכל להספיק להגיע להופעה הבאה שלה ללא עיכובים מיותרים. בסופו של דבר, נכנסת הכוכבת לניידת המשטרה מבלי אזיקים עליה. הראפרית הספיקה לצייץ מספר פעמים שעל פי החשדות של השוטרים, נמצא במזוודותיה גראס שהיא תכננה לכאורה להוציא איתה מהמדינה. באמסטרדם כידוע, עישון גראס הוא דבר חוקי, אולם לא ניתן להוציא את החומר מהמדינה. עד כה, לא נודע האם הכוכבת שוחררה והספיקה להגיע להופעתה שאמורה להתקיים הערב בבריטניה.

ניקי מינאז' (צילום: רויטרס)
ניקי מינאז' (צילום: רויטרס)