נדמה כי הראפר השערורייתי קניה ווסט לא מפסיק לייצר כותרות ולהסתבך. לפי מסמכים שהגיעו ל-PageSix, נחשף אמש (שני) כי העוזרת לשעבר של ווסט, לורן פישוטה, תובעת אותו על הטרדה מינית ופיטורים לא חוקיים. לפי המסמכים, עולה כי פישוטה החלה לעבוד עם הראפר בחודש יולי 2021, רגע לפני שהשיק את קו האופנה שלו Yeezy ולתפקידה הוצע מיליון דולר.

בתביעה, פישוטה הזכירה כי היא גם מתפרנסת מפלטפורמת ה-OnlyFans, אך ווסט ביקש ממנה למחוק את חשבונה ב-2022. בתמורה, הציע הראפר כי יעלה את שכרה ל-2 מיליון דולר בשנה כדי לפצות על אובדן ההכנסה. לטענתה, זמן קצר לאחר העלאת המשכורת ווסט החל לשלוח לה הודעות טקסט ״בוטות״ ובהן שיתף איתה פרטים מפורשים של פנטזיות מיניות שרצה לחוות וכמו גם תמונה וסרטונים של ווסט מקיים יחסי מין עם נשים אחרות. עוד נכתב כי פישוטה קיבלה מווסט תמונות אינטימיות של עובדי קו האופנה שלו Yeezy. 

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎LP✨‎‏ (@‏‎laurenpisciotta‎‏)‎‏


בתביעה, פישוטה פירטה תקריות מרובות אחרות עם ווסט, שכללו לכאורה אותו שואל על אברי המין של החברים שלה, מענג עצמו בזמן שהם משוחחים בטלפון ואף מבקש ממנה להסיר את שכבות הבגדים בטענה כי זה ״מכסה יותר מדי״. במקרה אחר, על פי החשד ווסט נעל אותם יחד בחדר ועינג עצמו לידה. עוד הוסיפה וטענה כי ווסט הגיב בכעס על כך שסירבה לצאת איתו לדייט ולקיים איתו יחסי מין.
 
עד חודש ספטמבר 2022, פישוטה קודמה לתפקיד ראש הסגל של כמה מהחברות של ווסט כששכרה עמד על סך ארבעה מיליון דולר. עם זאת, חודש בלבד לאחר מכן, פישוטה פוטרה. לפישוטה הוצעו פיצויים בסך שלושה מיליון דולר, שלטענתה גם לא קיבלה אותם מעולם. בתביעתה, מבקשת פישוטה פיצוי בגין הפרת חוזה וסביבת עבודה עוינת.

קניה ווסט  (צילום: רויטרס)
קניה ווסט (צילום: רויטרס)