עוד דרמה בחסות קניה ווסט. ביממה האחרונה אוזי אוסבורן צייץ בטוויטר על מקרה משונה שהתרחש בינו לבין הראפר. באותו הציוץ סולן להקת המטאל בלאק סבאת׳ כותב כי ״קניה ווסט ביקש להשתמש בסמפל שלו בקטע מהופעה חיה משנת 1983״. לאחר מכן הוא מסביר מה קרה: ״דחיתי את בקשתו כי הוא אנטישמי. הוא השתמש בכל זאת בקטע המדובר במסיבה לאלבום שלו שהתקיימה אמש״. בסוף הציוץ אף הדגיש ואמר: ״אני לא רוצה שום קשר לאיש הזה!״.

גורמים שונים מטעם אוסבורן מסרו לעיתון USA Today כי ״צוותו של המוזיקאו שוקלים להפעיל צעדים משפטיים. הצוות המשפטי כבר שוחח עם הצוות של ווסט״. כזכור, המקרה מגיע על רקע מספר צעדים של ווסט. באוקטובר 2022 חשבון האינסטגרם של הראפר נחסם, זאת לאחר שהוא שיתף צילום מסך של שיחה שקיים עם שון ״דידי״ קומסו. בשיחה ווסט אמר כי חברו הראפר ״נשלט בידי יהודים״.

קניה ווסט (צילום: מתוך אתר ''TMZ'')
קניה ווסט (צילום: מתוך אתר ''TMZ'')

זה לא היה הסוף, מאחר כי מאז נחשפו קטעים שלא שודרו מתוך ריאיון שהעניק ווסט לרשת פוקס ניוז, שם הוא הסביר כי מעדיף שילדיו יחונכו וילמדו על חנוכה כדי שתהיה להם השכלה פיננסית טובה יותר. בעקבות דבריו, מותגי האופנה אדידס ובלנסיגאה סיימו איתו את ההתקשרות והונו של ווסט נחתך מ-2 מיליארד דולר ל-400 מיליון. כזכור, לאחרונה ווסט פרסום פוסט התנצלות בעברית בפני הקהילה היהודית באינסטגרם, אך מאז הספיק למחוק אותו. לאחר מכן אף הראפר נתפס לובש חולצה של ניאו-נאצי מוצהר.

הפוסט של קניה ווסט באינסטגרם ובו מתנצל בפני הקהילה היהודית (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
הפוסט של קניה ווסט באינסטגרם ובו מתנצל בפני הקהילה היהודית (צילום: צילום מסך אינסטגרם)