ג'ניפר לופז ובן אפלק נמצאים במצב הכי גרוע שהיו אי פעם במערכת היחסים שלהם, זה כנראה לא דבר חדש, אבל הסיפור הזה ממשיך להסתעף ומסרב להיגמר. כזכור, בחודשים האחרונים, דווח כי היחסים של השניים עלו על שרטון ונראה כי הדרך לגירושים בלתי נמנעת. מאז החלו השמועות, נצפו השניים מספר פעמים כשהם לא נראים במיטבם, בסיטואציה מסוימת נתפס אפלק כשהוא ללא טבעת הנישואים שלו ובסיטואציה אחרת אף דווח כי הוא וגרושתו ג'ניפר גארנר נפגשו כי "היא מנסה לעזור לו לעבור את התקופה הקשה".

ג'ניפר לופז, בן אפלק (צילום: רויטרס)
ג'ניפר לופז, בן אפלק (צילום: רויטרס)

אם זה לא מספיק, בתחילת השבוע הודיעה ג'יי לו למעריצים שהיא מבטלת את טור ההופעות שלה. הכוכבת לא סיפקה הסבר קונקרטי אלא בעיקר התנצלה שהיא מאכזבת את הקהל, אבל הדיווחים הלא הרשמיים הם שהיא נלחמת על מערכת היחסים שלה וצריכה להישאר כעת בבית כדי לשקם את הזוגיות עם בן. למרות השמועות העיקשות, יש סיכוי שהגירושים הבלתי נמנעים נחשפו באופן רשמי?

ג'ניפר לופז ובן אפלק (צילום: 	Matt Winkelmeyer / Staff)
ג'ניפר לופז ובן אפלק (צילום: Matt Winkelmeyer / Staff)

אתר תיווך הבתים האמריקאי Zillow, פרסם את האחוזה המפוארת של השניים ב-1 ליוני, ונכון להיום (חמישי), הוא עדיין נמצא שם. האחוזה המדוברת, נקנתה על ידי הזוג לפני כשנה בסכום של כ-60 מיליון דולר במזומן ובכל זאת עלתה כעת לאוויר באתר. חשוב לציין כי למרות שהאחוזה מפורסמת לעיני כל, היא רשומה כ"נמכרה", אלא שיכול מאוד להיות שמדובר בטריק בניסיון לא למשוך תשומת לב מיותרת ולגרום למתעניינים אמיתיים (ואמידים מאוד) להתרשם מהנכס ולבחון אותו.

ומה כולל הנכס במידה והשניים אכן יצאו ממנו ויעברו הליך גירושין? אז ככה, על פי התיאור של Zillow, מדובר בבית מאסיבי וחדש שנבנה לאחרונה וכולל 17 חדרי שינה, 30 חדרי רחצה וחניה ל-80 כלי רכב. בנוסף, ביתם של בני הזוג מגיע גם עם "מתחם ספורט מקורה מיוחד במינו עם מגרש כדורסל", חדר כושר וזירת אגרוף. יש גם בר, טרקלין חיצוני, בריכת אינפיניטי ושטח רחב מאוד. אם כל זה לא מספיק, הנכס המדוב יושב על צוק של שישה דונם עם כניסות אליהן ניתן לגשת רק דרך רחובות פרטיים ומגודרים. נשמע נחמד והכל אבל נשמע שיש שם קארמה רעה, לכן TMI יוותרו הפעם, תודה.