הזמרת סלין דיון נחשפת לראשונה מאז שחלתה בתסמונת האדם הנוקשה. בקרוב תעלה סדרת הדוקו I Am: Celine Dion החדשה שלה, שם הכוכבת מתעדת את ההתמודדות הקשה עם המחלה שלה. לקראת עליית הסדרה, דיון העניקה ריאיון טלוויזיוני ראשון שעתיד להעלות באורכו המלא בשלישי הקרוב ונחשף מתוכו קטע קצר. 

בקטע הקצר הזמרת משתפת את ההשפעות הקשות של מחלתה שנוגעים בכל האספקטים של החיים שלה. הכוכבת משתפת כי זה מרגיש "כאילו מישהו חונק אותך. כאילו מישהו לוחץ לך על הגרון. אני לא מסוגלת לשיר גבוה או נמוך יותר". 

עוד הסבירה הזמרת שהיא סובלת מהתכווצויות שרירים קשות שמונעות ממנה לפעול ביום יום. כך היא מספרת: "ההתכווצויות יכולות להיות בבטן, בעמוד השדרה ואפילו בצלעות". עוד הוסיפה: "אם אני מנסה ליישר את כפות הרגליים, הן מסוגלות להישאר כך. אם אני מבשלת, האצבעות שלי ייתקעו כפי שהן. אני לא מסוגלת לשחרר אותן. כשזה חמור מאוד אני יכולה לשבור צלעות. באחד ההתקפים אחת מהצלעות שלי נשברו". 

סלין דיון (צילום: amazonprime)
סלין דיון (צילום: amazonprime)

דיון בת ה-56 חשפה בסרטון בדצמבר 2022 שההתכווצויות נמצאות איתה כל הזמן: "הן מקשות עליי ללכת ולא מאפשרות לי להשתמש במיתרי הקול ולשיר כמו שאני יודעת". לאחר מכן הזמרת נאלצה לבטל את כל ההופעות שלה שתוכננו ל-2023 ו-2024. בראיון למגזין Vogue France שפורסם בחודש אפריל אמרה: "לא ניצחתי את המחלה, היא תהיה תמיד בגופי".