אם חשבתם שתקרית הנפילה של גיא הוכמן מביכה עד שהוא לא ייצא מהבית בחודשים הקרובים, עוד לא ראיתם את תקרית הנזלת של טיילור סוויפט שתיזכר לדיראון עולם. סוויפט, שנמצאת בסיבוב השני של מסע ההופעות ורגע לקראת מופע המאה שלה הערב (חמישי), נלכדה  בעדשות המצלמה על הבמה באחד הרגעים המביכים, ויש לומר המבחילים בתולדות הקריירה שלה. 

טיילור סוויפט (צילום: רויטרס)
טיילור סוויפט (צילום: רויטרס)

הזמרת ככל הנראה חטפה צינון לא קל, כמו רבים וטובים שסובלים בימים אלה מווירוס קיץ ,ובסרטון שמופץ בטיקטוק והפך לויראלי תוך שעות ספורות, נצפתה סוויפט כשהנזלת פשוט ניגרת מאפה, והיות שלא היה לצידה נייר והיא הייתה בעיצומה של הופעה, היא פשוט ניגבה אותה עם ידיה, עד שלבסוף ניגבה את ידיה על בגדיה. מחזה לא פשוט לצפייה, יש להזהיר מראש.

@xcrystine grace personified @Taylor Swift @Taylor Nation #TSTheErasTour #EdinburghTSTheErasTour #swiftie #edinburghn1 #erastour ♬ original sound - xcrystine

אתרי הבידור בעולם דיווחו כי ההופעות האירופאיות האחרונות שלה בשבוע שעבר היו די קרות כשאפילו התחיל לרדת שלג בזמן שהכוכבת נמצאת בלבוש מינימלי על הבמה. כמו כן, היא נתפסה אומרת לרקדניות הגיבוי שלה "I wanna keep it", כשהיא מתכוונת לג'קט שלה. היא גם נראתה לובשת זוג כפפות שחורות שיחממו את ידיה בזמן ההופעה, כך שיש סיבה להתקררות שלה. לפני שיצאה לסבב הופעות שיתפה איך היא שומרת על בריאותה, נראה שלא כך כך הצליח לה. 

טיילור סוויפט (צילום: John Shearer / Stringer)
טיילור סוויפט (צילום: John Shearer / Stringer)