אריאנה גרנדה נתונה בימים האחרונים למתקפה חסרת תקדים מצד אנשים רבים ברחבי ארצות הברית לאחר שפליטת פה שלה סיבכה אותה בתוך סערה שמסרבת לדעוך. הזמרת התארחה לאחרונה בפודקאסט של השחקן פן בדג'לי, ובמהלך הראיון, חשפה באגביות מוחלטת כי בתחילת דרכה כזמרת, עשתה סשן שאלות תשובות למעריציה, וכשנשאלה מי אורח החלומות איתו היתה רוצה לשבת לארוחת ערב, ענתה שמדובר בלא אחר מאשר הרוצח הסדרתי ג'פרי דהאמר.

דהאמר עלה בשנה האחרונה לכותרות בעיקר בגלל הסדרה ששודרה אודותיו בנטפליקס, וחשפה את מעשי הזוועות שלו, כשלבסוף הוא הורשע ברצח, ביתור, וקניבליזם של יותר מ-17 קורבנות.

אריאנה גרנדה (צילום: Katia Temkin)
אריאנה גרנדה (צילום: Katia Temkin)

במהלך אותו פודקאסט, אמרה גרנדה למראיין כי היתה רוצה להיכנס לראש של הרוצח הסדרתי ולהבין מה קורה שם, ואף צחקקה כשאמרה שאולי כדאי שיהיה שם גם צד שלישי ליתר ביטחון. האמירה הזו כמובן לא עברה בשתיקה וגרנדה חווה מתקפה מאסיבית ברשתות החברתיות מאנשים שמזועזעים מדבריה. השיא הגיע אתמול (רביעי), כשמשפחתו של אחד מקורבנותיו של דהאמר פנו לתקשורת ויצאו נגד הזמרת.

אריאנה גרנדה (צילום: Jerod Harris gettyimages)
אריאנה גרנדה (צילום: Jerod Harris gettyimages)

משפחתו של טוני יוז, אחד מקורבנותיו של דהאמר שנרצח על ידו בשנת 1991, תקפה את הזמרת בתקשורת האמריקאית. זה התחיל מאמו שירלי שמסרה כי "היא מקווה שאריאנה מבינה עד כמה ההערות שלה פוגעות", והוסיפה: "לי זה נראה כאילו היא חולה בנפשה. זה לא מצחיק להגיד שהיית רוצה לאכול איתו ארוחת ערב. זה גם לא משהו שאתת צריכה להגיד לצעירים". אחותו של יוז, ברברה, פנתה גם היא לתקשורת ואמרה: אני אשמח לראות אותה מתנצלת על אמירותיה. למרבה הצער, עד שזה לא יקרה לה ולמשפחתה, היא פשוט לא תדע מה עברנו".

ג'פרי דהאמר (צילום: gettyimages)
ג'פרי דהאמר (צילום: gettyimages)