אנג׳לינה ג׳ולי ובראד פיט היו מהזוגות היפים והנכונים בתעשיית הבידור של הוליווד. ג׳ולי ופיט החזיקו מערכת יחסים ארוכת שנים שכללה גם לא מעט ילדים, ביולוגיים ומאומצים. מאז הריב הזכור על המטוס, ההכרזה לגירושין ב-2016 לא הייתה רחוקה והזוג הפרוד עובר דרך ארוכה של סכסוכים וטינופת ציבורית, שכללו גם סכסוכים עם הילדים, התפרצויות זעם ואף נקיטת צעד של הילדים להסרת שם המשפחה של פיט מהשם שלהם. כעת, נדמה ששחר חדש מפציע בין הזוג. 

אנג׳לינה ג׳ולי, נוקס, פאק, ויויאן, זהרה, שילה (צילום:  Tim P. Whitby / Stringer gettyimages)
אנג׳לינה ג׳ולי, נוקס, פאק, ויויאן, זהרה, שילה (צילום: Tim P. Whitby / Stringer gettyimages)

המאבק המשפטי שמתקיים מזה שלוש שנים הוא על היקב המשותף של השניים ״שאטו מיראוול״ שנמצא בדרום צרפת. מה קרה שם? פיט היה זה שתבע את זוגתו לשעבר על סך 67 מיליון שקלים באוקטובר 2021, זאת בניגוד להסכם בעל פה שהיה לשניים. מצידה של ג׳ולי נטען כי היא סירבה לתת לו לקנות את חלקה ביקב, מאחר ולא רצתה לחתום על הסכם סודיות. כעת, ג׳ולי מוסרת דרך עורך דינה כי היא מעוניינת שהגרוש ״יסיים את הלחימה״, על ידי ביטול התביעה שלו נגדה.

בראד פיט וילדיו מדוקס, שילו ופקס (צילום:  ROBYN BECK  Getty Images)
בראד פיט וילדיו מדוקס, שילו ופקס (צילום: ROBYN BECK Getty Images)

זאת לאחר שג׳ולי ביקשה לחשוף לתקשורת שיחה קשה שהיתה בין השניים בעקבות תקרית האלימות המפורסמת שהתקיימה ביניהם בטיסה ב-2016, כידוע אותה תקרית שגרמה לילדים להגיד שפיט מתעלל בהם. עורכי דין של פיט כמובן סירבו וביקשו מהשופט לדחות את הבקשה, זאת בעקבות הטענה כי הבקשה היא ״פולשנית״.

אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט  (צילום:  Monica Schipper  Getty Images)
אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט (צילום: Monica Schipper Getty Images)

אתמול (רביעי), בהצהרה שפורסמה באתר PEOPLE, פול מרפי, עורך דינה של ג׳ולי, טען כי בראד בהצעתו לקנות את חלקה של גרושתו ביקב הינה ״מנסה להעניש ולשלוט באנג׳לינה על ידי דרישה להסכם סודיות שנועדה לכסות את התנהגותו האישית ואת ההתעללות שלו בה. אנחנו לא מופתעים בכלל שמר פיט חושש למסור את המסמכים שמוכיחים את העובדות הללו״.

עוד הוסיף מרפי: ״בעוד שאנג׳לינה שוב ושוב מבקשת ממר פיט לסיים את הלחימה ולהתחיל בריפוי המשפחתי שלהם, אין לה ברירה אלא להשיג את הראיות הנחוצות כדי להוכיח שהטענות שלו שגויות״. אנשיו של פיט לא הגיבו לפרסום הבקשה של ג׳ולי. 

אנג'לינה ג'ולי, בראד פיט (צילום: Getty images)
אנג'לינה ג'ולי, בראד פיט (צילום: Getty images)