בצל התמודדותה עם המחלה הקשה, המוזיקאית האייקונית סלין דיון עתידה לעשות קאמבק לבמת המשחקים האולימפיים. לפי דיווח של מגזין Variety, הופעתה תתקיים במהלך טקס הפתיחה של המשחקים ביום שישי הקרוב. 

במידה וההופעה תתקיים, זו תהיה ההופעה הראשונה של סנסציית הפופ מאז עצרה את לוח ההופעות שלה והתרחקה מאור הזרקורים לאחר שאובחנה עם תסמונת האדם הנוקשה בדצמבר 2022. מאז דיון איננה מופיעה וביטלה גם את סיבוב ההופעות שהיה עתיד להתקיים בזמנו. 

סלין דיון בהתקף  (צילום: צילום מסך מהסרט I Am: Celine Dion )
סלין דיון בהתקף (צילום: צילום מסך מהסרט I Am: Celine Dion )

בשנת 2023, אחרי ביטול סיבוב ההופעות, דיון פרקה את הרגשות שלה וכתבה ברשתות החברתיות על המצב: "אני כל כך מצטערת לאכזב את כולכם שוב. אני עובדת קשה מאוד כדי לבנות את הכוח שלי, אבל טיולים וסיבוב הופעות יכולים להיות מאוד קשים. זה לא הוגן כלפיכם להמשיך לדחות את ההופעות, ולמרות שזה שובר לי את הלב, עדיף שנבטל הכל עכשיו עד שאהיה באמת מוכנה לחזור לבמה שוב. אני רוצה שכולכם תדעו, אני לא מוותרת... ואני לא יכולה לחכות לראות אתכם שוב!".

בהמשך גם דיון שיתפה על המחלה בפתיחות בראיון ל-NBC. שם הזמרת שיתפה את ההשפעות הקשות של מחלתה שנוגעים בכל האספקטים של החיים שלה. הכוכבת חשפה כי זה מרגיש "כאילו מישהו חונק אותך. כאילו מישהו לוחץ לך על הגרון. אני לא מסוגלת לשיר גבוה או נמוך יותר". 

דיון הגיעה לפריז ביום שני האחרון למלון ליד השאנז אליזה, שם שוהה גם ליידי גאגא. פרטים ספציפיים על המופע של דיון נשמרים כעת בסוד, אך אנחנו יכולים לספר כי דיון תקבל על הופעה של שיר אחד בלבד סכום של כ-2 מיליון שקלים. מקווים שתרגיש טוב מספיק כדי לתת את ההופעה הטובה ביותר, כמו שרק סלין דיון יודעת.