הזמר הקנדי ג'סטין ביבר (30) ואשתו, הדוגמנית היילי ביבר (27), הודיעו הלילה (בין שישי לשבת) על הולדת בנם הבכור. הזוג, מהמפורסמים ביותר בתעשיית הבידור העולמית, חשף את הבשורה המרגשת ברשתות החברתיות.

ביבר, שהפך לכוכב בינלאומי ב-2010 עם הלהיט "Baby", פרסם הלילה תמונה של כף רגל תינוקית באינסטגרם, וחשף כי שמו של התינוק הוא ג'ק בלוז ביבר. היילי שיתפה את הפוסט בסטורי שלה. טרם נמסר מתי בדיוק נולד התינוק.

טיילור סוויפט מגיבה לראשונה על ביטול ההופעות בוינה: "מילא אותי בתחושת פחד"
"אתם שפויים?!": סימון ביילס חושפת את ניסיון העוקץ שעברה באולימפיאדה

הזוג הודיע על ההיריון במאי האחרון, כשהיילי הייתה בחודש השישי. מאז, שניהם שיתפו תמונות רבות של בטן ההיריון, כולל בקמפיין לקו הטיפוח של היילי, "Rhode".

ג'סטין והיילי נישאו בנובמבר 2018, לאחר היכרות של כחודש בלבד. ביבר, שהחל את דרכו כנער, הפך לאמן עטור פרסי גראמי עם שמונה שירים שהגיעו למקום הראשון במצעדים, ביניהם "Sorry" ו-"Love Yourself". אלבומו האחרון, "Justice", יצא ב-2021.

הלידה מגיעה בתקופה משמעותית עבור הזוג הצעיר, כשביבר ממשיך להיות אחד הזמרים המצליחים בעולם, והיילי מפתחת את הקריירה שלה כדוגמנית ויזמית. 

בישראל, מעריצי ביבר בוודאי זוכרים את הופעתו המוצלחת בפארק הירקון ב-2017, שמשכה אלפי מעריצים. כעת, הם יכולים לשמוח יחד עם הזמר האהוב על השלב החדש בחייו.