אליאב אוזן כוכב "האח הגדול" והמקעקע הנודע, שיתף כי בשנים האחרונות מאז גירושיו מדנית גרינברג הוא מרגיש שמישהו פרץ לחשבון האינסטגרם שלו ומשחק לו במספר העוקבים. בסוף השבוע האחרון זה הגיע לשיא כשמישהו שלח בשמו הודעות לאנשים ומחק תמונות משותפות שלו עם בת זוגו הטרייה.

כך שיתף אוזן לאחר שהחשבון שב לכנו: "חייב לשתף אתכם במקרה שאני סובל ממנו כבר שלוש שנים. כבר 3 שנים, פלוס מינוס מאז הגירושין שלי, שנהייתי לא מבחירה הדבר הכי ויראלי והכי מתוקשר ברשת, דווקא כשנהייתי רווק הכי מבוקש עם צפיות הכי גבוהות בסטורי וטראפיק הכי מטורף בכל המדיות עם אינספור פניות והודעות בים עם כאלה שאוהבים או שונאים אותי, מה לעשות בנאדם מעניין אף פעם לא יהיה קונצנזוס.
בדיוק באותה תקופה, שמתי לב שמישהו משחק לי באינסטגרם. האינסטגרם שמור כמו הפנטגון שלפעמים אני צריך לבקש ממיצי שתאשר לי כניסה או מה הסיסמא החדשה – מי שחושד במיצי יכול להסיר דאגה מליבו, זה משפחה שלי".

זה לא נגמר: אליאב אוזן ודנית גרינברג ראש בראש בבית המשפט

אליאב אוזן ובת הזוג שלי קורן (צילום: Mohamed Maniu @aquamann_mv)
אליאב אוזן ובת הזוג שלי קורן (צילום: Mohamed Maniu @aquamann_mv)


"באופן שיטתי עקבי ועדין, יורדים לי העוקבים, לאט לאט לאט באופן שכאילו לא מעורר חשד, למרות שכל השאר, עולה. כתבות, תכניות, אייטמים, צפיות, תגובות, הודעות, שוב יש אוהבים ויש שונאים, לא ניכנס כרגע לאנשים הרדודים עם האצבע הקלה על המקלדת, אבל תמיד תמיד, יש עניין. הלילה זה הגיע לשיא חדש כשפרצו לי את האינסטגרם, מחקו את כל התמונות עם בת הזוג שלי במקריות שמעוררת חשד למה דווקא הן אבל נתקדם, ופרסמו ושלחו לאנשים הודעות משיחות פרטיות שלי עם האנשים הקרובים אליי ביותר שנבחרו בקפידה, על ידי מישהו שמכיר אותי טוב מאוד".

"בהזדמנות זאת אתנצל בפני כל מי שקיבל הודעות או נחשף לתוכן שהוא פשוט לא אני, אז לכל מי ששאל והתעניין, וגם למי ששמח לאיד, לא נפרדנו. בלילה במהלך הפריצה האינסטגרם שלי נחסם בפניי, ובפני כל המכשירים שהיו מחוברים אליו, ומיצי שלי המצילה שלי, הצליחה בדרך לא דרך לשחזר ולהחזיר אלינו את הגישה והשליטה לחשבון, להבין ולתקן את הנזק שנעשה כמה שאפשר. עכשיו פנייה לכל מי שמעורב בסיפור הזה, שכרתי את התותחים הכי כבדים בשוק וזה רק עניין של זמן עד שנגיע לעלוב/ה, ואני אדאג אישית כמו שאני מטפח את העסק שלי, לטפח את התביעה נגדכם ואת השיימינג שיגרום לכם להסתתר כי זה הופך לפרויקט חיי ואני טוב בפרויקטים. אז אני מציע, שתחשבו טוב טוב אם זה שווה את זה".